L'Oréal otkriva budućnost ljepote koju pokreće tehnologija

by | 17 Juna, 2022
LOreal buducnost ljepote

Kao beauty-tech pionir, kompanija L'Oréal predvodi Web 3.0, online, offline i “on-chain” iskustva ljepote

Na najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology (Viva Tech, 15 – 18. jun 2022), L'Oréal predstvlja svoju viziju budućnosti ljepote. Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzum ljepote u kojem brendovi L'Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.

L'Oréal više od jednog vijeka oblikuje budućnost ljepote kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multi-senzorna iskustva. U Web 2.0 eri, kompanija je predvodila unapređenja u dijagnostici kože, tele konsultacijama i virtuelnom testiranju proizvoda. Sada, L'Oréal postavlja temelje za Web 3.0 iskustva ljepote za nove generacije korisnika. U takozvanoj, “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.

“U kompaniji L'Oréal vjerujemo da ljepota počiva na spoju nauke i tehnologije, te da će te moćne sile oblikovati budućnost industrije”, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u kompaniji L'Oréal. “Spajajući naše, više od vijeka dugo, naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, mijenjamo i pojačavamo iskustva ljepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom svijeta.”

L'Oréal će tokom ova tri dana predstaviti brojne inovacije.

l'oréal buducnost ljepote

Foto: PROMO

Neurotehnologija za odabir mirisa (odabir parfema pomoću slušalica)

Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom kompanijom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.

Umjetna inteligencija za odabir idealne nijanse ruža

Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.

Tehnološki saloni budućnosti

L'Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u ​​2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u poređenju sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L'Oréal Water Saver ima potencijal da uštedi milijarde litara vode godišnje.

Maloprodaja budućnosti (ljepota na dohvat ruke)

Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.

Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.

Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože

Virtuelna dermatološka njega

SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konsultacija s profesionalnim medicinskim kozmetičarem. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizovani režim.

Osim navedenih inovacija, kroz inovativni “on-chain” pristup L'Oréal brendovi redefinišu metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.

ljepotaizdravlje.ba

Foto: PROMO

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.