Zdrav i ukusan obrok za mališane: Novi Argeta junior namaz
Argeta junior predstavlja novi namaz od kokošjih prsa na žaru, obogaćen prirodnim začinima, idealan za zdrave obroke koje djeca obožavaju Slijedeć...
Komunikacijska industrija, kroz različite kanale kao što su mediji, oglašavanje i društvene mreže, ima nevjerojatan utjecaj na naše svakodnevne odluke i način na koji doživljavamo svijet oko sebe.
Kroz marketinške kampanje, priče koje nam se serviraju, i promociju određenih ideja ili vrijednosti, komunikacijska industrija ima sposobnost oblikovanja naših stavova, interesa i preferencija.
Kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu – od osobnih odnosa do poslovnih uspjeha, od kulturnih interakcija do globalnih problema govoriti će se na drugoj Woman.Comm konferenciji koja će biti održana 24. i 25. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu.
“Naša ključna poruka ovogodišnje konferencije je ‘Snaga komunikacije, da učinimo društvo dobrim društvom’. Želimo istražiti kako komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, kako utječe na poslovni uspjeh i društvene promjene te kako možemo zajedno raditi na oblikovanju boljeg društva kroz efikasnu komunikaciju. Ovogodišnje izdanje konferencije posvećeno je istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikaciji. Želimo rasvijetliti različite aspekte komunikacije, od osobnih odnosa do globalnih problema, i potaknuti inspiraciju i promjenu”, kazala je Irena Miličević Vukoja, direktorica kreativne agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Promjene, zahvaljujući marketingu se dešavaju u svim sferama života, kako može utjecati na reputaciju kompanije na konferenciji će objasniti Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian. Ona ističe da on uvijek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja dobija se srž koja je iskrena, autentična i povezujuća.
“Mislim da je komunikacija apsolutno važna u puno aspekata izazivanja promjene. Ona je na početku i alat za učenje i prenošenje nekih znanja i informacija koje su važne za društvene probleme, a na kraju i glas koji će tražiti i prizivati promjenu. Odmah mi na pamet padaju dva projekta na kojima sam imala prilike raditi. Plavi kompas, gdje smo pokušali komunicirati sve važne informacije roditeljima čija su djeca na spektru autizma ili sumnjaju da bi mogli biti. Drugi projekt je Iza vrata – kojim smo željeli podići svjesnost o problemu obiteljskog nasilja i potaknuti ljude da ga prijave u svome susjedstvu. Ovdje se komunikacija koristila kao glas koji traži akciju i zove na promjenu percepcije”, poručuje Iva Majstorović, direktorica za Employer Branding u agenciji Degordian.
Komunikacijska industrija ima moć odgovornog komuniciranja sa jakom porukom i daje veliki doprinos društvenoj odgovornosti. Odličan primjer je projekat “Trgni se za ravnopravnost”, čiji je cilj upoznati javnost s poražavajućom, diskriminatornom činjenicom da samo 2% ulica u Hrvatskoj nosi ime po ženama.
Ova incijativa dolazi od Damira Ciglara, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy, koji prvi put dolazi u Sarajevo da podijeli svoje uzbudljivo iskustvo u kreativnoj industriji i unaprijediti naše razumijevanje društvene odgovornosti, ravnopravnosti i moćnih promjena koje zajedno možemo ostvariti.
“Riječi su temelj ljudskog sporazumijevanja, ali i razumijevanja. Njima oblikujemo misli, ali i definiramo percepciju stvarnosti. Riječi imaju moć potaknuti, motivirati i pokrenuti ljude na (dobra) djela, a koliko mi u Imagu dajemo važnost riječima pokazati ćemo sa Rječnikom ravnopravnosti, kao i sa primjerom Velikanke, odnosno kako ne smijemo žene podrazumijevati pod muškim imenicama. I sve na kraju začiniti aktivističkim projektom o idealima ženske ljepote – a to su barem tri dobra razloga da se vidimo uživo na WomanComm koferenciji”, poručio je Damir Ciglar, osnivača i CEO agencije Imago Ogilvy.
Woman.Comm konferencija će zasigurno biti mjesto na kojoj ćemo se uvjeriti da riječi oblikuju stvarnost, te naučiti da li cilj opravdava sredstvo, koji su izazovi savremenog komuniciranja, te koja je budućnosti komunikacije.
Detaljan program konferencije možete pogledati na sljedećem linku, uz napomenu da kupovinom kotizacija donirate 10 KM Udruženju “Srce za djecu oboljelu od raka”.
PROMO