Bosch Air Fryer: Brže, zdravije i jednostavnije kuhanje za svaki dan
Otkrijte kako Bosch Air Fryer mijenja svakodnevno kuhanje: brža priprema, do 95% manje ulja, velika zapremina i praktičnost za dom i putovanja. Sav...

Sa velikim zadovoljstvom, L’Oréal Paris, vodeći svjetski brend ljepote, ponovo je prisutan na 31. Sarajevo Film Festivalu (SFF) kao zvanični make-up partner. Ovo partnerstvo, koje traje već godinama, još jednom potvrđuje posvećenost L’Oréala Paris filmskoj umjetnosti, kulturnoj razmjeni i promociji temeljnih vrijednosti kao što su žensko osnaživanje, inkluzivnost i samopouzdanje.
„Zaista nam je zadovoljstvo što smo ponovo na Sarajevo Film Festivalu! L’Oréal Paris na najznačajniju filmsku smotru na ovim prostorima donosi najnovije trendove i
ekspertizu na polju ljepote i inovacija. Ovo je još jedna prilika da istaknemo podršku
ženama u našoj regiji, da ih inspirišemo, edukujemo i ohrabrimo da vjeruju u sebe“,
Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager L’Oréala Paris.
„Naš brend je tu da svakoj ženi omogući da zablista kao zvijezda sa crvenog tepiha
kada god poželi, jer ona to zaslužuje!“

Kao brend koji je mnogo više od posvećenosti ljepoti, L’Oréal Paris aktivno osnažuje žene duže od jednog vijeka, kombinujući vrhunsku naučnu izvrsnost i neprestane inovacije u svojim proizvodima sa inicijativama i partnerstvima koja pokreću dijaloge o jednakim pravima i samopouzdanju.
Partnerstvo sa SFF-om, festivalom koji slavi filmsku umjetnost, vraća kosmopolitski duh, podstiče kulturnu saradnju i povezivanje, te doprinosi jačanju evropskih vrijednosti i ljudskih prava, ima izuzetan značaj za brend.

L’Oréal Paris je prepoznatljiv po prisustvu na najekskluzivnijim događajima širom
svijeta, od Kanskog festivala i Paris Fashion Weeka, do raznih dešavanja sa globalnim ambasadorkama. Modne piste i crveni tepisi služe kao platforma za promovisanje vrijednosti koje su u srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost i feminizam, inkluzivnost i raznolikost.

Na SFF-u, tim profesionalaca L’Oréala Paris kreira nezaboravne lookove za goste i učesnike, demonstrirajući dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija.
Poseban trenutak glamura dogodio se 20. avgusta na crvenom tepihu SFF-a, kada su ambasadorke L’Oréala Paris Ida Prester, Olja Lević, Maja Bučanin zablistale u predivnim kreacijama bosanskohercegovačkog dizajnera Armina Hadžića i dizajnerice Amne Hasanbegović.



Njihova pojava na crvenom tepihu savršeno je spojila internacionalni glamur L’Oréala Paris sa lokalnim modnim talentom, ističući eleganciju i sofisticiranost koje brend zastupa.
Čuveni slogan „Jer ja to zaslužujem“, skovan davne 1971. godine, i dalje je jednako
relevantan. Inspirisan kreativnim genijem Ilon Specht, čiji život i djelo slavi kratki
dokumentarac „Posljednja poruka Ilon Specht“, ovaj slogan je manifest koji je
zauvijek promijenio oglašavanje i postao sinonim za osnaživanje žena. Misija
L’Oréala Paris je da ukloni barijere između žena i njihovih ambicija, podstičući
društveni i ekološki napredak.
Na SFF-u, L’Oréal Paris predstavlja ključne novitete i lookove godine koji osvajaju
planetu, nudeći visoko učinkovite proizvode dostupne svima:
BIG DEAL MASKARA: Pruža nadogradiv volumen i dužinu trepavica, bez grudvica.
TRUE MATCH FOUNDATION: Tečni puder koji se prilagođava prirodnom tonu kože,
obogaćen hijaluronskom kiselinom za hidrataciju.
ELSEVE HYALURON PURE: Šampon za masno tjeme i suhe vrhove, sa salicilnom i
hijaluronskom kiselinom, za osvježenu kosu do 72 sata.
REVITALIFT LASER TRI-PEPTIDNI SERUM: Serum za korekciju znakova starenja
sa ArgirelineTM Peptidom, Vitaminom C, Hijaluronskom Kiselinom i Tri-peptidima.
EXCELLENCE NUDES: Dugotrajne boje za kosu bez amonijaka, sa univerzalnim
odsjajem koji pristaje svakom tenu, do 100% pokrivaju sijede.
Tim make-up kreativnih profesionalaca L’Oréala Paris za make-up lookove SFF-a
sugerira odvažnost crvenog karmina uz prozračan ten i duge crne trepavice
naglašene crnim tušem za besprijekoran izgled crvenog tepiha.
Za romantičnije ljetne festivalske noći, preporučuju nude-roza nijanse ruža sa mat završetkom i glow tenom sa blago naglašenim rumenilom na jagodicama lica.
L’Oréal Paris ostaje posvećen svojoj misiji inspirisanja i edukovanja žena širom
regiona, omogućavajući im da zablistaju kao zvijezde crvenog tepiha kada god
požele.
L’Oréal Paris je svjetski vodeći brend ljepote koji nudi luksuzne kozmetičke
proizvode po pristupačnim cijenama. Sa misijom osnaživanja žena kroz inovativne
proizvode i kampanje, L’Oréal Paris je posvećen promicanju samopouzdanja,
inkluzivnosti i vrijednosti svake žene širom svijeta.
Sanela Babić, Elvir Pandzić