Virgil Abloh “testira” kupce prije kupovine nakita iz njegove kolekcije

by | 15 Marta, 2020

Dijamantima optočene spajalice od 18-karatnog zlata izum su Virgila Abloha koji je predstavio kolekciju nakita nazvanu Office Supplies, a koja sadrži komade cjenovno raspoređene između 3 i 72 hiljade američkih dolara. Već spomenute spajalice glavni su motiv naušnica, ogrlica i narukvica unutar kolekcije, a komadi će biti prodavani i kao umjetnička djela.

No, prije nego što vam veliki Virgil dopusti da postanete vlasnik/ca novog nakita nastalog u saradnji s legendarnim Jacob “The Jeweler” Arabom, koji se proslavio u tzv. bling eri 1990-ih i ranih 2000.-ih., morat ćete položiti test kojim ćete dokazati da ga i zaslužujete. Test je zapravo kratki upitnik na temelju čega će Abloh i Arabo lično revidirati svaku prijavu i procijeniti vašu stvarnu motivaciju koja stoji iza kupovine određenog komada.

Ovaj vrlo atipični tip transakcije Virgil opravdava željom da kupac zaista promisli i svjesno odluči vrjednovati posebnost komada, iznad, primjerice, para tenisica, jasno poričući optužbe da želi isključiti manje stylish kupce.

Izvor: elle.hr/Foto: Getty Images, Elle.hr

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.