Pet loših navika svih koji rade za računarom!

jan 29, 2021 Savjeti stručnjaka

Pandemija je mnogima donijela - rad od kuće! Kancelarije smo zamijenili dnevnim boravcima, a to nije baš tako sjajno...

Za rad od kuće često trebamo veću koncentraciju, bolji raspored i mnogo živaca kako bismo se odbranili od raznih disktrakcija. Ako uz to imate i djecu, rad od kuće postaje “naučna fantastika”.

Postoje brojne greške koje svi neprestano ponavljamo kada sjedimo za računarom, a one se mogu dešavati bilo da radite od kuće ili iz udobnosti svoje kancelarije.

U nastavku saznajte o čemu je tačno riječ…

#1 Zaboravljate treptati

Gledanje u računar nekada traje satima, a mnogi ljudi ne primijete da nedovoljno trepću. Kako biste izbjegli gadne posljedice po oči, svakih 15 minuta lagano zaklopite oči te ih otvorite bez žurbe. Za dodatan odmor očiju, ali i glave, sklonite pogled s monitora te pogledajte u drugom smjeru na barem 30 sekundi.

#2 Tastatura je previsoko posatavljena

Previsoka tastatura zahtijeva držanje ruku u neprirodnom položaju te time povećava šansu za obolijevanje od tendinitisa te sindrom karpalnog tunela. Kako biste izbjegli rizik od navedenih sindroma, nemojte raditi na tastaturi koja je viša od tri centimetara.

#3 Ne pijete dovoljno vode

U kanclarijama je temperatura često previsoka, a nedovoljno često provjetravanje dovodi do toga da je vazduh veoma suv. Kako biste svom organizmu pružili dovoljno hidratacije, pijte dovoljno vode.

#4 Ne ustajete sa stolice

Sjedenje na jednoj stolici u istom položaju tokom cijelog radnog vremena utiče baš loše na zdravlje vaših kostiju. Pokušajte stolicu zamijeniti loptom za pilates, redovno ustajte, a u trenucima kada imate višesatnog posla koji zahtijeva sjedenje za stolom – razgibavajte stopala, ruke te se dignite na nekoliko trenutaka pa ponovno sjednite.

#5 Stopala vam ne dodiruju pod

Iznimno je bitno da vam stopala diraju pod te da se ne saginjete previše ako radite za (laptop) računarom. Takvo (nepravilno) držanje veoma je loše za vaše zdravlje. Neka vaš računar bude dovoljno visoko, stopala na podu ili na osloncu za noge koji se brine da sjedite u dobrom položaju.

ljepotaizdravlje.hr

Foto: Pixabay

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.