3 razloga da ne izbjegavate hodanje čak ni zimi

feb 13, 2021 Vodič do zdravlja

Svi već znaju da je hodanje dobro za zdravlje i da bi dnevno trebalo napraviti minimalno 10 000 koraka – pogotovo ako sjedite u kancelariji osam ili više sati. Ipak, ma koliko zdravo bilo, mnogi te duge šetnje ipak ostavljaju za toplije i ljepše dane, a stručnjaci tvrde da je to potpuno pogrešna odluka i da bi hodati trebalo uvijek – pogotovo zimi.

“Hodanje ne zahtijeva posebne vještine – svi znaju hodati. To je sigurna, lagana vježba koja može imati velik utjecaj na zdravlje”, kaže dr. Cedric Bryant, predsjednik i glavni naučni službenik Američkog vijeća za vježbanje. “Promjena krajolika, svjež zrak i sunčeva svjetlost imaju jako puno pozitivnih učinaka na zdravlje”, dodao je.

Američko Ministarstvo zdravstva odraslim osobama preporučuje 150 do 300 minuta aerobnih vježbi umjerenog intenziteta sedmično – što je jednako brzoj šetnji barem 30 minuta, pet dana u sedmici. Na taj način ćete zadržati trenutnu težinu, ali ako želite izgubiti koji kilogram morat ćete hodati duže i brže – Bryant preporučuje 45 do 60 minuta dnevno, a kaže da možete taj period podijeliti i u dva manja.

Za šta je sve dobro hodanje?

1. Našim plućima omogućava da proslijede više kisika do drugih organa te da se tokom disanja izbaci dio toksina štetnih za organizam. Time se ujedno jača zdravlje i funkcija pluća.

2. Istraživanja su pokazala da je rutina hodanja pomogla ljudima da smanje nivo šećera u krvi i da spriječe oboljenje od dijabetesa – i to bolje od rutine trčanja.

3. Osim prednosti za fizičko zdravlje, hodanje odlično utječe i na psihičko. Liječnici kažu da je hodanje neka vrsta meditacije jer stupate u kontakt sa svojim mislima i opuštate se, prenosi Martha Stewart.

vecernji.hr

tawatchaiprakobkit/Getty Images

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.