Smeđa je beauty boja proljeća: Eyeliner u ovoj nijansi fantastično naglašava oči
Čokolada, topli kakao i mirišljavi espreso, to su naše omiljene boje, a preporuka svjetskih make up stručnjaka je da ovu boju ove godine nosite na ...
Ako ste uopšte sumnjali da je ljepota najbolji biznis ove godine Zara je tu da vas razuvjeri s prvom kolekcijom make-upa koja je dostupna na njihovoj online prodavnici.
High street div se tako pridružio brojnim novim beauty linijama koje smo vidjeli ove godine, ali i počeo konkurisati H&M-u koji svoju beauty liniju imaju već neko vrijeme.
Zasad u Zari možete pronaći mat ruževe u hit jesenjm tonovima crvene, rubina, ljubičaste, šljive, smeđe i boji mesa i to u klasičnoj i tekućoj verziji s mat finišem. Cijena im iznosi nešto više od 10 eura, a dolaze u minimalističkom pakovanju tamnoplave boje sa zlatnim logotipom brenda.
Biće zanimljivo vidjeti u kojem će se smjeru razvijati ova beauty linija pogotovo ako u obzir uzmemo potražnju za Zarom kao brendom na globalnom nivou.
U 2018. industrija ljepote je doživjela novi boom pogotovo ako govorimo o manjim indie brendovima koji svoje poslovanje baziraju online bez fizičkih prodajnih mjesta.
Zara ima konstrukciju koja im omogućuje silovit napad na ovo tržište u online i offline sektoru, tako da nema sumnje da će njihovi proizvodi naći put do milionskog auditorijuma, kao što je slučaj s njihovim modnim kolekcijama.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Izvor: buro247