Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Svi smo se barem jednom našli na tom mjestu. Tom groznom mjestu gdje čak i pomisao na obavljanje nekog zadatka, u startu ubija svaki tračak motivacije koji eventualno i imate za njegovo obavljanje.
Povrh svega, borite se i s konstantnim odugovlačenjem i otezanjem. I šta bi sad trebalo da uradite? U nastavku donosimo 4 koraka koja bi vam mogla pomoći u pronalasku motivacije za efikasno obavljanje svih zadataka!
1. Promijenite okruženje
Ustanite i promijenite okruženje. Čak i ako ste u trci s vremenom, ponekad je dovoljno da prošetate po zgradi gdje vam je kancelariji i vratite se nazad za 10-tak minuta. Promjena okruženja može vam promijeniti poglede i mišljenja.
2. Vježbajte!
Znamo, znamo, kakva bi to lista bila bez vježbanja, zar ne? Ali, ako vam posao ne dopušta odlazak u teretanu ili nemate vremena – čak i šetnja oko zgrade može vam razbistriti um i resetovati vam cijelu perspektivu. Iako se čini da uvijek govorimo isto, vjerujte nam, vježbanjem stvarno podstičete svoju produktivnost i sposobnost obavljanja više zadataka.
Još savjeta kako da povećate svoju produktivnost i utičete na motivaciju pronađite na sljedećim stranama…
3. Podijelite veći ili teži zadatak u nekoliko manjih
Imate toliko toga da obavite, a niste još ni počeli. Ova situacija može momentalno stvoriti gomilu stresa! Započnite malim koracima. Podijelite zadatak u nekoliko manjih i slavite svaki ispunjeni.
4. Postavite vremenske rokove
Namjestite timer i pogledajte šta sve možete obaviti u 30 minuta. Odložite telefon i ostavite otvorene samo one prozorčiće na kompjuteru koji vam zaista trebaju za posao. Maksimalno se koncentrišite i ne dozvolite da vas ometaju. To je samo pola sata. Kada timer zazvoni, pogledajte koliko ste daleko došli i sigurni smo da ćete se osjećati odlično zbog napretka koji ste postigli.
IZVOR: WALL.HR