Categories Kada, gdje, s kim…, PROMO

Uspješna investicija u bh. hotelijerstvo: Internacionalni brand MGallery By Sofitel u Tarčinu omiljena destinacija za zdrav odmor

MGallery by Sofitel, luksuzni brend vodeće svjetske hotelske grupcije AccorHotels čije je sjedište u Francuskoj, uspješno je zaživio u Tarčin Forest Resortu. Prva sezona resorta otvorenog krajem prošle godine obilježena je velikim interesovanjem ljubitelja prirode i zdrave rekreacije – od redovnih dnevnih posjetilaca hotelskog restorana i bara u borovoj šumi iz sarajevske regije, do kompanija iz zemlje i inostranstva koje sa svojim konferencijama i team building aktivnostima već bukiraju sve kapacitete, kako 55 hotelskih soba tako i luksuzne vile u sklopu resorta.

Tarčin Forest Resort MGallery by Sofitel

Mjesto na kojem je do prošle godine postojala samo neprohodna borova šuma, investicijom od 30 miliona KM pretvoreno je u ekskluzivnu planinsku wellness oazu za zdrav porodični odmor i timske izlete kompanija koje dolaze na grupna planinarenja, jahanja, vožnje kvadom i wellness tretmane.

Tarčin Forest Resort – pogled na planinu

MGallery by Sofitel u Tarčinu svoju ključnu prednost gradi upravo na promociji zdravog životnog stila – nepušački hotel u kojem se umjesto alkohola služe svježe koktel kreacije i organski specijaliteti od namirnica lokalnih dobavljača, na površini od 350 hiljada kvadratnih metara netaknute prirode nudi niz rekreativnih aktivnosti na planinskom zraku. U pripremi je ponuda well-being pakete za grupe kroz koje će resort proširiti svoj zdravi program i na oblasti zdravstvene prevencije, individualne trening planove i nutricionizam.

Tarčin Forest Resort vile

Resort je koncipiran i građen u skladu sa najnovijim standardima očuvanja okoline, što ga čini prvim izborom organizatora događaja iz ove oblasti. Tako je i program UN-a za okoliš/životnu sredinu povodom Svjetskog dana okoliša 5. juna ove godine upriličio Dan upravljača zaštićenih područja upravo u Tarčin Forest Resortu.

UNEP Svjetski dan okoline

Uspješan start sezone ovog svjetskog branda u Tarčinu je potvrda da se bosansko-hercegovački turistički potencijali mogu aktivirati inovativnim, dobro osmišljenim projektima koji stimulišu priliv domaćih i stranih gostiju.

Tekst i foto: PROMO

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *