Pearl skin je novi proljetni make up trend koji ćemo obožavati
Trend glass skin bio je izuzetno popularan prethodne godine, a karakterizirala ga je koža lica zdravog sjaja s minimalnim make upom. Sada se na dru...
Ako ste uopšte sumnjali da je ljepota najbolji biznis ove godine Zara je tu da vas razuvjeri s prvom kolekcijom make-upa koja je dostupna na njihovoj online prodavnici.
High street div se tako pridružio brojnim novim beauty linijama koje smo vidjeli ove godine, ali i počeo konkurisati H&M-u koji svoju beauty liniju imaju već neko vrijeme.
Zasad u Zari možete pronaći mat ruževe u hit jesenjm tonovima crvene, rubina, ljubičaste, šljive, smeđe i boji mesa i to u klasičnoj i tekućoj verziji s mat finišem. Cijena im iznosi nešto više od 10 eura, a dolaze u minimalističkom pakovanju tamnoplave boje sa zlatnim logotipom brenda.
Biće zanimljivo vidjeti u kojem će se smjeru razvijati ova beauty linija pogotovo ako u obzir uzmemo potražnju za Zarom kao brendom na globalnom nivou.
U 2018. industrija ljepote je doživjela novi boom pogotovo ako govorimo o manjim indie brendovima koji svoje poslovanje baziraju online bez fizičkih prodajnih mjesta.
Zara ima konstrukciju koja im omogućuje silovit napad na ovo tržište u online i offline sektoru, tako da nema sumnje da će njihovi proizvodi naći put do milionskog auditorijuma, kao što je slučaj s njihovim modnim kolekcijama.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Izvor: buro247