Categories Tijelo

5 zanimljivosti o mirisu koji je obilježio devedesete!

Parfem CK One američkog modnog dizajnera Calvina Kleina simbol je jednog vremena, devedesetih godina prošlog vijeka. Pronašli smo pet zanimljivosti o kultnom parfemu koji je 90-ih bio jedan od najpopularnijih mirisa među mladima!

Foto: Calvin Klein

1. Calvin Klein je u kreiranju parfema CK One kojeg karakteriše svjež miris citrusa, a koji se na tržištu pojavio 1994. godine, inspiraciju pronašao u ponašanju svoje kćerkei njenog društva – provokativni stil uz “političku korektnost”. Vjerovatno je upravo zbog toga što je bio inspirisan mladima, i postao toliko popularan među njima, naročito u SAD-u, ali i u drugim zemljama pa tako i kod nas. Drugo ime mirisa CK One je miris mladih 90-ih.

2. CK One  jedan je od prvih parfema na svijetu koji je nosio predznak unisex. Jednako su ga voljele i djevojke i mladići, a ovaj lagani, prozračni miris smatra se i jednim od simbola kampanje protiv AIDS-a devedesetih.

3. CK One je devedesetih bio totalna komercijala i bilo je jako cool i moderno kada je neko rekao da ima ovaj CK miris. Mnogi mladi su ga imali i obožavali.

4. Parfem CK One čak se smatra i svojevrsnim čudom jer je uprkos tome što nije bio vrhunski miris uspio dobiti kultni status i zadržati popularnost i u današnje vrijeme. U doba kada su cvjetale dance muzika i techno partiji, kada se svijet pripremao za dolazak novog vijeka, sve je mirisalo na CK One.

5. Miris CK One je 2009. godine izdan u specijalnoj kolekciji “We Are One” čija je poruka, kako samo ime govori, jednakost i jednostavnost. U ovoj kolekciji parfem je pakiran u providno pakovanje koje u svojoj bazi ima sound box, kompatibilan s MP3 formatom, čime je modna kuća Calvin Klein željela ukazati da muzika ne poznaje jezičke barijere te da ona prenosi čiste osjećaje, ma kojim god jezikom govorili.

IZVOR: ZADOVOLJNA.DNEVNIK.HR

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *