Upoznajte članice Woman.Comm Cluba i otkrijte šta ih motiviše, inspiriše i koje su im životne lekcije najvažnije

by | 3 Juna, 2023

Dok se u svijetu vodi žestoka borba za ravnopravnost žena u komunikacijskoj industriji jer je to još uvijek Mad Men industrija, u Adriatic regiji, žene su potpuno ranopravne

Uspješno vode marketing i PR agencije, upravljaju marketing budžetima kompanija i vode marketing odjele medija. Upravo zato je nastalo Woman. Comm društvo – koje će okupiti sve žene u komunikacijskoj industriji regije kako bi korištenjem zajedničke sinergije još više ojačale svoju ulogu i transformisale komunikacijsku industriju čineći je boljom i uspješnijom. Woman.Comm Club je prvi i jedinstveni projekat posvećen ženama u komunikacijskoj industriji (marketing, mediji i PR), u Adriatic regiji. Woman.Comm Club svojim članicama omogućuje povezivanje, razmjenu znanja i iskustava, poslovno umrežavanje, edukaciju, druženje, zabavu, sport i rekreaciju.

“Želja mi je da se kroz klub stalno razvijamo i napredujemo kako bi našu komunikacijsku industriju u BiH učinili još uspješnijom, prosperitetnijom i profitabilnijom. Krenuli smo iz BiH i ove godine već izašli na tržište Adriatic regije. Klub članicama, ali i ostalim ženama iz komunikacijske industrije, nudi niz aktivnosti od mjesečnih webinara s uglednim predavačima, gdje se trudimo da bude mix ličnog razvoja i edukacije, pa do sportskog druženja kroz golf, tenis i trčanje. Već sad se radujem svemu što nas čeka ove godine. Pratite nas na službenoj stranici i budite informisani o svim aktivnostima, postanite naša članica i uživajte u benefitima našeg kluba.” kazala nam je Irena Miličević Vukoja, osnivačica Woman.Comm Cluba.

Irena Miličević Vukoja, vlasnica agencije Prefix i osnivačica Woman.Comm Cluba

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili kada je karijera u pitanju?

Iako kažemo da su promjene jedino izvjesne u životu, nije uvijek tako. Postoje stvari koje trebaju ostati samo naše, nešto što nas čini drugačijim i ne mijenjati suštinu sebe, svoje lične vrijednosti samo da bi se prilagodili, jer tada mi više nismo – mi. Tokom proteklih godina dosta stvari se brzo mijenjalo, od odnosa prema poslu do odnosa među ljudima, posebno je to vidljivo postalo u posljednje dvije godine, u vrijeme Covid-19. U tom periodu smo se dosta okrenuli sebi, porodici, okolini… na trenutak smo zastali i imali priliku krenuti iz početka, neki novi mi, cijeneći upravo one vrijednosti kod ljudi koje su konstantne kod njih, a to je pravičnost i dobronamjernost. Ljudskost je u svemu ono što vrijedi i što se pika, bez obzira da li ste na vrhuncu ili na početku svoje karijere. I zato je bitno u svom rastu i razvoju uvijek ostati čovjek i cijeniti ljude koji su za vas bili tu kada ste počinjali, a vjetar uvijek puše jače kada ste na vrhu.

Vesna Vlašić, direktorica agencije McCann Sarajevo

Šta biste savjetovali nekom ko je na početku svoje karijere?

Uvijek budite informisani i prilagodljivi trendovima industrije koja se mijenja nevjerovatnom brzinom, ključno je nastaviti učiti i pratiti najnovija tehnološka dostignuća. Uvijek budite svoje, nikada se nemojte bojati iznijeti ideje i boriti se za svoju jedinstvenu perspektivu. Posjećujte industrijske događaje, pridružite se relevantnim organizacijama i povežite se s drugima na sve načine. Izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa pomoći će vam da dobijete nove prilike i učite od drugih. Prihvatite izazove i nikada ne prestanite težiti uspjehu. Zapamtite da je uspjeh putovanje, a ne odredište. Dok putovanje traje trebate nastaviti učiti, rasti i truditi se da budete najbolja verzija sebe.

Nermina Kelić, direktorica Universal Media Sarajevo

Kako savladati poslovne prepreke?

Potrebno je dobro upoznati sebe, svoje afinitete i životne vrijednosti, te izabrati karijeru koja se u sve to uklapa. Voljeti svoj posao je ozbiljan preduslov da uspješno savladate sve prepreke koje se pojave pred vama. A uvijek ih ima. Poslovne vještine će vam pomoći da riješite probleme, a ljubav prema pozivu koji ste odabrali biće tu da vas pogura dalje čak i kada pomislite da rješenje ne postoji.

Ivona Jurilj, direktorica agencije Degordian Mostar

Šta za vas predstavlja uspjeh?

Vlastiti uspjeh uvijek volim mjeriti u odnosu na sebe u prošlom vremenu i smatram da, uspoređujući sebe s drugim osobama, ne možemo u potpunosti shvatiti koliko smo uspješni ili koliko napredujemo svakim novim danom. To je razlog zašto svoj uspjeh promatram kao svaki korak naprijed, bez obzira radi li se o tome da budem još bolja u poslu koji radim, da budem još posvećenija timu zaposlenih koji vodim, da kontinuirano unapređujem svoje znanje i vještine, ili da budem još bolja supruga, majka i prijateljica kada je u pitanju privatni život. Inspiraciju i motive za svoj napredak pronalazim u ljudima koji me okružuju, s kojima sarađujem, ali i potpuno novim osobama koje imam priliku upoznati učestvovanjem na različitim događajima, a upravo je i Woman.Comm Club platforma koja me povezuje s vrlo inspirativnim ženama. Tu su uvijek i uspješne kampanje i projekti koji bude ponos i daju vjetar u leđa da radim još bolje nego prije. Nekad prvi na tržištu, nekad ne, ali iz svakog novog projekta mogu crpiti znanje i inspiraciju te motivaciju da budem bolja nego juče.

Nađa Lutvikadić Fočo, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom BH Telecom

Šta vas inspiriše i pokreće?

Kada je riječ o inspiraciji, mislim da je radoznalost ta koja nas tjera da otkrivamo nove stvari i upuštamo se u situacije koje će nas naučiti novim stvarima u životu. Mene lično radoznalost inspiriše, to je moja priroda, želja da saznam o stvarima koje ne znam, da vidim dijelove svijeta koje nisam vidjela, da se okušam u poslovima koje nisam prije radila, makar i iz hobija. Prosto, da probam mogu li ja to. Moja radoznalost nije vezana za jedno područje, prosto je tako, takva sam od djetinjih dana, zanimaju me mnoge stvari. U svijetu u kojem mi danas živimo, užurbanom, stalno „mobilnom”, prebitna je i samokontrola, svakodnevna, imati sposobnost kontrolisanja vlastitog ponašanja, reakcija, riječi, emocija i želja. Mislim da je i to važna stvar za sve one koji žele biti uspješni, odnosno zadovoljni u životu.

Melisa Čengić, Marketing, CRM & PR menadžerica branda Porsche za Bosnu i Hercegovinu

U čemu nalazite inspiraciju?

Inspiraciju uvijek i iznova pronalazim u uvjerenju da smo mi, baš ovakve kakve jesmo, božje kreacije. Svaka od nas je remek-djelo. Volim se podsjetiti neograničenog potencijala mogućnosti koji mogu utjeloviti u svakom svom koraku, dahu i misli. Velika se snaga probudi u meni svakog jutra koje započnem s pitanjem „And what kind of miracles can we perform today?” S takvim stavom najčešće su osobe koje susrećete na poslu ili u drugim sferama života vaši istomišljenici, osobe vedrog duha koje pred sebe postavljaju izazove da budu najbolja verzija sebe tog dana! Pa sutra iznova.. Inspiraciju možete pronaći u svakom obliku razmjene energije, nekada je to mudrost poput vašeg ili tuđeg iskustva, a nekada je nevino i jednostavno poput iskrenog osmijeha! Nekada je tražim i osvijestim, a češće joj dopustim da me pronađe i probudi.

Aida Salkić, osnivačica i direktorica PR agencije Beyond

Koji je vaš najjači motiv da napredujete?

Moj najjači motiv za napredovanje jeste mogućnost profesionalnog rasta i razvoja, te novi izazovi kroz koje učim i razvijam se. Komunikacijska industrija i na našim prostorima konačno dobija zasluženo mjesto i pažnju čime se potvrđuje snaga i važnost odnosa s javnošću. Kad komuniciramo jedni s drugima, u stanju smo popraviti, proširiti i započeti nove stvari, a to je odličan početak. Prava je inspiracija gledati uspješne žene kako su spremne rizikovati i smisliti inovativne načine kako dosegnuti i uticati na pravu publiku dok svoje klijente podižu na sljedeći nivo gradeći odgovorne i pouzdane brandove, te poželjne poslodavce koji stvaraju trajne vrijednosti.

ljepotaizdravlje.ba

Marko Jovančić

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.