10 modnih kombinacija idealnih za prijelazno razdoblje
Prijelazno razdoblje može često izazvati zbunjenost oko toga šta tačno nositi zbog nestabilnog vremena poznatog za ovo doba godine. Srećom, postoji...
Kenzo ima problem! Od pomalo zaboravljene modne marke stigli su do tačke kada se grčevito bore da obezbijede dovoljan broj aktuelnog komada – duksa, čija je prodaja ušla u anale. Na svaka dva do tri sata, kutak gdje stoje biva opustošen.
Carol Lim i Humberto Leon, koji su preuzeli mjesto kreativnih direktora u Kenzu u julu 2011. godine, uspijeli su da ostvare ogroman uticaj na aktuelnu modu i trendove. Dok su istraživali prošlost brenda, naišli su na simpatičan logo koji je prikazivao stilizovanog tigra. Odlučili su da ga stave na džempere za kolekciju jesen/zima 2012/13.
Iako na prvi pogled ovo nije detalj koji bi mogao da rastopi srca modnih znalaca, preko noći ovo postaje apsolutno obavezan odjevni komad. Vibrijajuće boje i zanimljiv print je zaintrigirao horde urednika, bajera i blogera.
Međutim, ova popularnost nije poljuljala zdrav razum ovog simpatičnog dvojca, koji tvrde da su na svom primjeru dokazali da prava muško-ženska prijateljstva ipak postoje. Oni su mudro pokrili širok spektar kupaca, njihove cijene nisu nerealne i uvijek se zapitaju da li određena stvar zaista toliko vrijedi.
Izvor: ljepota.ba