Kenzo tigar zaintrigirao horde urednika i blogera

by | 19 Septembra, 2013

Kenzo ima problem! Od pomalo zaboravljene modne marke stigli su do tačke kada se grčevito bore da obezbijede dovoljan broj aktuelnog komada – duksa, čija je prodaja ušla u anale. Na svaka dva do tri sata, kutak gdje stoje biva opustošen.

1

Carol Lim i Humberto Leon, koji su preuzeli mjesto kreativnih direktora u Kenzu u julu 2011. godine, uspijeli su da ostvare ogroman uticaj na aktuelnu modu i trendove. Dok su istraživali prošlost brenda, naišli su na simpatičan logo koji je prikazivao stilizovanog tigra. Odlučili su da ga stave na džempere za kolekciju jesen/zima 2012/13.

3

Iako na prvi pogled ovo nije detalj koji bi mogao da rastopi srca modnih znalaca, preko noći ovo postaje apsolutno obavezan odjevni komad. Vibrijajuće boje i zanimljiv print je zaintrigirao horde urednika, bajera i blogera.

4

Međutim, ova popularnost nije poljuljala zdrav razum ovog simpatičnog dvojca, koji tvrde da su na svom primjeru dokazali da prava muško-ženska prijateljstva ipak postoje. Oni su mudro pokrili širok spektar kupaca, njihove cijene nisu nerealne i uvijek se zapitaju da li određena stvar zaista toliko vrijedi.

5đ

Izvor: ljepota.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.