U šoping uvijek treba ići u visokim potpeticama

by | 13 Septembra, 2013

Američki magazin “Journal od Marketing Research” objavio je rezultate istraživanja čiji je cilj bio da se utvrdi veza između fizičkog održavanja ravnoteže i odluka koje donosimo tokom šopinga. Otkriveno je da žene koje u kupovinu idu u visokim potpeticama promišljenije odlučuju o tome koliku će sumu izdvojiti za nove krpice. Isti efekat dobićemo i ako u šoping pođemo odmah nakon sata joge ili se vozimo pokretnim stepenicama.

zabava

“Ako ste neko ko ima običaj da pretjera i ostane praznog novčanika, mogli biste da razmislite o kupovini na štiklama”, rekao je autor ove studije Jeffrey Larson, profesor marketinga na Univerzitetu Brigham Young.

Naime, istraživački tim je utvrdio da, kada je potrošač fokusiran na održavanje ravnoteže, veća je vjerovatnoća da će bolje promisliti o kupovini i izabrati nešto jeftiniji proizvod. To je utvrđeno različitim eksperimentima. Na primjer, neki od učesnika u ovom istraživanju sjedeli su na nestabilnoj stolici dok su kupovali online, drugi su igrali Wii igricu tokom koje su morali da vježbaju na balansirajućoj dasci, dok su treći stajali na jednoj nozi dok su donosili odluke o kupovini.

Zaključak je da bi trebalo da uvijek uzmemo u obzir koliko fizički faktori utiču na naš džep.

“Treba da zastanemo i upitamo se: Da li mi je ovo zaista potrebno ili moje cipele tako kažu?”, rekao je koautor stidije Darron Billeter.

Izvor: cosmopolitan.rs