Ljubiteljima retro ljepote svidjeće se ova inicijativa Make-up muzeja

by | 23 Aprila, 2020

Njujorški Make-up muzej lansirao je “interaktivnu izložbu” kako bi povezao ljubitelje ljepote svih starosnih grupa, čak i ako ste u karantinu!

Muzej pun artefakata šminke, koji potiču još iz pedesetih godina prošlog vijeka, trebalo je da bude otvoren 1. maja u Njujorku. Nažalost, zbog pandemije koronavirusa, lansiranje je odloženo za kasniji nenajavljeni datum – ali to ne znači da ne možete da pogledate šta se nalazi unutra i obiđete izložbu.

Muzej je pokrenuo interaktivnu izložbu koja ljubiteljima ljepote pruža mogućnost povezivanja sa seniorima i podsjećanja na beauty trendove prošlosti.

“Generations of Beauty” je “virtuelna međugeneracijska beauty kampanja kojom se podstiču ljudi da se povežu sa voljenim osobama oko sastavljanja istorije”.

https://www.instagram.com/p/B9HBwLtlhk-/?utm_source=ig_embed

Ideja koja stoji iza kampanje je da podstakne razgovore između mlađih generacija i njihovih starijih.

U muzeju će se naći i ključni igrači iz pedesetih godina prošlog vijeka koji su potpuno izvršili revoluciju u kozmetičkoj industriji, uključujući Max Factor, Elizabeth Arden i Estee Lauder, a priča započinje početnim izložbenim naslovom “Pink Jungle: 1950’s Make Up in America”, koji naglašava uvod glamura u svakodnevno američko društvo.

“Tada su se pojavili svi ovi nevjerovatni izumi, poput automatske maskare i dugotrajnih ruževa. Postoji nostalgija za mačjim očima i drugim trendovima tog vremena”, rekla je saosnivačica muzeja, Doreen Bloch.

Ljubitelji ljepote mogu da podrže muzej i doprinesu “Generations of Beauty” posjetom web prezentacije www.makeupmuseum.com

https://www.instagram.com/p/B91m0ejlSMI/?utm_source=ig_embed

Izvor: harpersbazaar.rs Foto: Arhiva portala

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.