Trenutno najprodavaniji beauty proizvod: Umjetne trepavice zbacile s trona maskaru

by | 2 Februara, 2020

Kad je predstavila svoju prvu make-up kolekciju prije 5 godina, Kylie Jenner je imala sve osim – maskare. Taman u to vrijeme, umjetne su trepavice počele osvajati svijet. Dvije godine kasnije je i Rihanna iskoristila isti recept, a onda i Lady Gaga. Sve one shvatile su da ovaj kozmetički proizvod više nije toliko poželjan.

– Maskara nije mrtva, ali definitivno je zgurana u zadnje redove – komentarisao je njujorški vizažist Randall Mahnke-Tang koji je radio s Arethom Franklin, Hughom Jackmanom i brojnim drugim zvijezdama. Očito je jednostavnost i praktičnost umjetnih trepavica, ako su dobro zalijepljene, oduševila žene jer, naravno, želja za lijepim izgledom i uređivanjem nije nestala preko noći. Prodaja umjetnih trepavica i proizvoda koji idu uz to narasla je za oko 82% od 2016. godine. Upravo taj trend zaslužan je za smanjenje tržišta maskare koja mnogim ženama sada postaje komplikovan i suvišan kozmetički proizvod, piše CNN.  U novije vrijeme maskara je sve manje popularna, od 2016. godine do danas prodaja je pala za 15 %.

Kozmetički odjeli robnih kuća prijavili su pad prodaje maskare, krajem prošle godine, za 5 %, a porast prodaje umjetnih trepavica za 15 %.

Clare Hennigan, koja se bavi analizom kozmetičkog tržišta u kompaniji Mintel, ističe kako je to posljedica želje milenijalsa da u svakom trenutku budu spremni za savršenu fotografiju.

– Također, mlađe generacije prihvatile su jednostavniji izgled, ne žele svaki dan skidati i stavljati maskaru. Mnoge čak ne nose ništa, ostavljaju prirodne trepavice jer im naprosto to nije bitno, pozicioniraju njegu kože iznad šminke – napomenula je Hennigan. Iako su umjetne trepavice na tržištu godinama, nosila ih je još davno Marylin Monroe, novije generacije zaslužne su za ovaj trend. U novije vrijeme obožavaju ih zvijezde poput Jennifer Lopez i Kim Kardashian, što je dodatno pogodovalo njihovoj popularnosti.

– Taj trend je kod nas stigao prije dvadesetak godina i to iz Azije. U početku su imale previsoku cijenu, oko 400 dolara po postavljanju, no danas kad koštaju oko 100 dolara, mnoge si ih žene žele i mogu priuštiti – kaže Heather Elrod, direktorica Amazing Lash studija.  Amazon Lash prvi je studio otvorio 2010., a danas ih ima čak 250, širom SAD-a.

Izvor: 24sata.hr/Foto: Getty Images

 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.