20-minutni trening koji sagorijeva više kalorija od trčanja

by | 16 Januara, 2024

Nekoliko je istraživanja pokazalo da samo 20 minuta vježbanja može promijeniti naše gene nabolje – svojevrsno genetsko reprogramiranje koje može dovesti do povećane izdržljivosti i snage mišića

Postoji puno učinkovitih mogućnosti vježbanja koje vam pomažu da spržite kalorije i izgubite težinu u određenom vremenskom periodu i da dobijete kondiciju te se generalno osjećate bolje. Ključno je da budete fokusirani u vježbama i predani novim navikama koje odaberete kako bi čak i brzi trening izvukao velike rezultate.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Sanne Vloet (@sannevloet)

Tu dolazi tabata, ili tabata protokol, popularan trening koji pomaže u poboljšanju aerobne kondicije u kratkome vremenu. Iako je isprva u trendu bilo odraditi trening u osam ili 10 minuta, u međuvremenu se ustanovilo da je to nepotrebno, i da je sasvim u redu produžiti na 20 minuta, a ponoviti protokol veći broj puta.

Na primjer, 20-minutni trening tabate mogao bi uključivati ​​niz različitih vježbi, poput skakanja užeta, čučnjeva i sklekova, koji se izvode visokim intenzitetom 20 sekundi, nakon čega slijedi stanka od 10 sekundi.

Ako imate samo 20-ak minuta, isprobajte ovaj trening niže na linku, no nemojte zaboraviti prvo se zagrijati.

5 vježbi za oblikovanje trbušnjaka u obliku slova V

 

 

ljepotaizdravlje.ba

iStock via Getty/Instagram

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.