Categories Fitness

Šest savjeta za najbrže “prženje” kalorija treningom

Postoji nekoliko načina za povećanje efekata treninga, a uz samo male promjene u vježbanju možete da izgubite više kalorija…

Ljetnji mjeseci su tu i čini se kako neki od nas još ne mogu da vide rezultate svog mukotrpnog vježbanja.

Razlog tome može da bude to što jednostavno imate sporiji metabolizam i sagorijevanje kalorija ide sporije. Ali ne treba očajavati, jer rješenja ima.

Ono što preporučuju svi treneri su sljedeći jednostavni savjeti koje bi trebalo uvrstiti u svoje svakodnevno vježbanje i time podstaknuti brže sagorijevanje kalorija koje će vas dovesti do bržih i boljih rezultata.

#1 Prvo trening snage pa kardio trening

Trening koji ima najbolje rezultate i topi masne naslage je onaj koji će i nakon završene aktivnosti održavati organizam u stanju topljenja masnog tkiva. Bolje je prvo napraviti trening snage, a nakon toga kardio.

#2 Izbjegavati hranu prije treninga

Istraživanja su pokazala da je za najveći gubitak kalorija najbolje da trenirate ujutro, na prazan želudac. Ako niste jeli prije vežbanja, vaše tijelo nema mnogo ugljenih hidrata u zalihama što prisiljava tijelo da umjesto toga sagorijeva masti. Ako već jedete, pokušajte da to uradite tri sata pre treninga.

Nastavak na sljedećoj strani…

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *