(FOTO) Jesen/zima 201/19: Sezona glamura za Liu Jo

by | 6 Augusta, 2018

Anna Ewers i MERT&MARCUS u kampanji koja predstavlja odu ženstvenosti i govori o evoluciji italijanskog premium brenda…

Foto: Liu Jo

Kampanja koja se fokusira na novu fazu putovanja brenda LIU JO, #Glamourizing, više je od jednostavnog koncepta. To je prava izjava koja opisuje duh brenda koji je glamur učinio svojom autentičnom osobinom i pronašao svoj istinski izraz u fotografijama predstojeće ADV kampanje. Ona obuhvata stvarni razvoj LIU JO, jedinstveno redefinisanje modnih stilskih kodova. Fotografije za sezonu jesen/zima 2018/19. prikazuju istinski DNK i istovremeno definišu stav modne etikete.

[smart-grid]

[/smart-grid]

Vrhunski model koji je sve oduševio – Anna Ewers – jedna od najslikanijih žena našeg doba i fotografski duo – Mert & Marcus – neupitni savremeni interpretatori, za brand jakog identiteta poput Liu Jo – rezultat je kampanja u kojoj atraktivna Anna fotografisana u studiju punom elegantnih elemenata i rekvizita, prikazuje svoje samopouzdanje, kao prava celebrity.

Između snimaka možete videti pažljive gestove onih koji iza kulisa ponovno obnavljaju kosu ili popravljaju šminku, čak i najmanje detalje, u procesu “glamurizacije” koji je omogućio Liu Jo.

Anna je lijepa, samouvjerena i fascinantna – sinonim za savremenu ženu koja je svesna svoje ženstvenosti i tijela, izuzetno moderna, ali i autentična. Glamur izražava osnaživanje koje počinje od prihvatanja slike o sebi kao alata za samopouzdanje u širem smislu . Ne plaši se sofisticirane senzualnosti – neka vrsta poruke udara najdublje akorde ženske individualnosti.

Izvor: grazia.rs

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.