Poslovno vs ležerno – šta odabrati za dobar utisak

by | 16 Septembra, 2018

Kada odlazite na razgovor za posao ili imate važan sastanak, stalo vam je da se predstavite u najboljem svjetlu i ostavite dobar utisak. To naravno uključuje vaše držanje, prezentaciju sebe, način govora, ali i to kako ste se obukli. Vrlo je bitno da vaša garderoba odaje utisak profesionalizma i ozbiljnosti, ali to ne znači da morate žrtvovati udobnost i stil.

Postoje neki uopšteni obrasci  kada je business dress code u pitanju i ako ih se pridržavate, uvijek ćete biti odjevene sa stilom.

Formalni poslovni stil

Formalni stil je najkonzervativniji, kada je profesionalno oblačenje u pitanju. Kada se oblačite  po ovom dress code-u nosite stroge krojeve i tamne boje. Najbolji izbor su pantalone sa faltnom i sakoi, koji ostavljaju utisak ozbiljne profesionalne žene sa stavom.

Casual poslovni stil

Casual dress code možete nositi izvan kancelarije ili poslovnih  sastanaka, obično, kada idete na intervju za posao. Pun pogodak bila bi jednostavna bijela košulja uz pantalone dubokog struka. Ovu kombinaciju upotpunite suptilnim nakitom i ženstvenim cipelama na štiklu. Obratite pažnju, da zadržite formalni izgled, jer iako je opuštena varijanta dozvoljena, treba znati mjeru. Ne želite da vas shvate neozbiljno.

Ležerni stil

Garderobu koju nosite svakog dana, vjerovatno nećete obući na posao. Kancelarija jednostavno isključuje farmerke i patike. Ipak, ukoliko imate organizovana druženja sa kolegama sa posla, možete se obući onako kako bi se obukle za kafu sa prijateljicama.

 

Izvor: lepotaizdravlje.rs/Foto: Thinkstock

 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.