Smeđa je beauty boja proljeća: Eyeliner u ovoj nijansi fantastično naglašava oči
Čokolada, topli kakao i mirišljavi espreso, to su naše omiljene boje, a preporuka svjetskih make up stručnjaka je da ovu boju ove godine nosite na ...
Kompanija ljepote Avon lansirala je novu brend kampanju ‘Watch Me Now’ pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformiše živote žena donoseći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.
Pokrenuta u susret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow kampanja naglašava istorijsku baštinu kompanije koja brine i čini razliku više od jednog vijeka: koristeći snagu ljepote otvara mogućnosti zarađivanja pod vlastitim uslovima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh onih za koje se niko nije kladio da će uspjeti, jer prihvata različitosti, ističe neočekivane i često podcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda – a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.
‘Watch Me Now’ uključuje novi vizuelni identitet i nadogradnju Avonovog logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije koji je relevantniji za milione kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati na proizvodima i u brošurama, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja i dizajn element koji je temeljen na oblinama ženskog lica. Angela Cretu, Avon CEO naglašava: “„Watch Me Now“ označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina Avon se bavi ljepotom na drugačiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice – koristimo nove digitalne alate koji našim savjetnicama za ljepotu danas više nego ikad omogućavaju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama. Nastavljamo s inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, poticati promjene i širiti pozitivan uticaj na žene globalno. Razlika je u tome što to odsad radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje.”
S pet miliona Članova Kluba na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tokom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju – kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda koji predvode trendove. Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola koji je također bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formulisanu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu.
U Bosni i Hercegovini, Avon je već zabilježio rast od 189% u digitalnom načinu prodaje* i uspješno prilagodio on-line poslovanje novim prilikama i potrebama korisnika – što dokazuje koliko je brend istinski relevantan u životu žena danas.
Tekst i foto: PR