Olakšajte sebi poslovni život i riješite se stresa

by | 19 Septembra, 2013

Koliko god da volite svoj posao, nakon nekog vremena počinjete da osjećate stres. Kako biste se riješili stresa i olakšali sebi poslovni život pročitajte nekoliko savjeta.

posao

1. Uvijek koristite kalendar kako biste na njemu označili sve što morate da uradite i u kojem roku. Neka vam uvijek bude na vidnom mjestu i nastojte se pridržavati datuma i rokova koje ste sebi sami zadali. Uvijek prvo odradite poslove koji su vam naporni i za koje vam treba više vremena, ali vodite računa i da napravite pauzu u tome svemu kako biste se mogli što bolje koncentrisati.

2. Morate naučiti reći vašim kolegama da nešto ne možete uraditi, naročito ako to nije vaš posao. Kada jednom nekog naučite da se može osloniti na vas i da ćete vi uvijek biti tu kada im je potrebna vaša pomoć oni će se naviknuti i iskorištavati vašu ljubaznost. Prema tome ponekad im i recite da ne možete da obavite njihove zadatke kako biste imali dovoljno vremena za svoje.

3. Neka vaš radni stol i kancelarija uvijek budu uredni i dobro organizovani. Na taj način ćete lakše obavljati zadatke, jer nećete raditi u neredu. Bacite sve nepotrebne stvari, a papire složite po redu kako biste se što lakše mogli snaći.

4. Kada radite uvijek kući nosite posao, ali to ne smjelo biti tako. Posao trebate ostaviti na poslu i na taj način ćete se bolje organizovati. Sve što možete uradite na poslu i trudite se da posao nikada ne nosite kući, jer ćete tada manje biti pod stresom.

Izvor: ljepota.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.