Ekskluzivna večer francuske ljepote: Biologique Recherche u srcu Sarajeva
Ekskluzivna večer Biologique Recherche okupila je beauty profesionalce i ljubitelje luksuzne njege kože, donoseći inspiraciju, priznanja i uvid u f...

Dok je Black Friday širom svijeta sinonim za popuste i potrošnju, dm je još jednom odabrao drugačiji put.
Kroz inicijativu Giving Friday, održanu 28.11., kompanija je i ove godine odlučila dio prometa usmjeriti u humanitarne svrhe, izdvajajući 5% prodaje za narodne kuhinje u BiH. Ove godine taj iznos je 75.459 KM, a bit će doniran za pripremu obroka u 29 narodnih kuhinja širom Bosne i Hercegovine.
Time kompanija nastavlja kontinuitet pomaganja zajednici, podsjećajući na prošlogodišnju donaciju 11.172 obroka podijeljenih u 25 narodnih kuhinja.
„Giving Friday je postao dan na koji se posebno radujemo, jer svake godine
vidimo koliko zajednički možemo postići. Naši kupci, svojom kupovinom u dm-u, direktno doprinose da obroci stignu do onih kojima su najpotrebniji. Zahvalni smo na povjerenju i podršci koju nam pružaju, jer zajedno gradimo snažniju i solidarniju zajednicu“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a u BiH.
View this post on Instagram
Od početka sprovođenja Giving Friday inicijative 2019. godine do danas, dm je donirao više od 54.000 obroka, u ukupnoj vrijednosti od 258.000 KM, čime potvrđuje svoje dugoročno opredjeljenje ka dobrobiti zajednice.
Donacija prikupljena ove godine bit će realizovana tokom decembra, kada će uz pripremu i podjelu obroka učestvovati i dm zaposlenici, koristeći jedan plaćen radni dan za volonterski angažman u zajednici.
Dm drogerie markt je u BiH prisutan od 2006. godine, kada je u sarajevskoj Dobrinji otvorena prva trgovina. Danas, sa više od 1.200 zaposlenih, 94 poslovnice u 48 gradova i distribucijskim centrom u Sarajevu, dm je izrastao u najpoznatije i najposjećenije mjesto za sve što treba savremenoj porodici.
Kupci mogu birati između skoro 14.000 proizvoda poznatih brendova i prepoznatljivih dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up i dmBio. Poseban fokus je na organskoj hrani, prirodnoj kozmetici i održivim, ekološki prihvatljivim proizvodima.
Kao poslodavac, dm godinama uživa status jednog od najpoželjnijih u BiH – ovo priznanje osvojili su čak jedanaest puta. Zaposlenike zadržavaju brigom, stabilnim uslovima i brojnim pogodnostima poput redovnih pregleda, edukacija, regresa i 13. plate.
FOTO: PROMO