dm Giving Friday: 5% od ukupnog prometa za narodne kuhinje u BiH

by | 24.11.2025
dm Giving Friday: 5% od ukupnog prometa za narodne kuhinje u BiH

Kompanija dm drogerie markt i ove godine obilježava Giving Friday donirajući 5% ukupnog prometa narodnim kuhinjama širom BiH. Saznajte kako kupovina može postati najhumaniji modni trend.

Ovog petka, 28. novembra, dm drogerie markt ponovo spaja dobar osjećaj kupovine sa stvarnim djelovanjem u zajednici kroz svoju prepoznatljivu Giving Friday kampanju. Umjesto klasičnih Black Friday popusta, dm već tradicionalno bira drugačiji put – put pomaganja. Tako će 5% ukupnog prometa ostvarenog tog dana biti donirano narodnim kuhinjama širom Bosne i Hercegovine, pružajući topli obrok onima kojima je najpotrebniji.

dm Giving Friday: Dan kada stil susreće solidarnost

Prošle godine, dm je zahvaljujući svojim kupcima obezbijedio čak 11.172 obroka, koji su podijeljeni u 25 narodnih kuhinja u 32 bh. grada. A ove godine cilj je isti – širiti dobrotu i biti podrška zajednici na autentičan, dm način.

Giving Friday za nas predstavlja više od jedne donacije; to je dan kada zajednički stvaramo dobro. Naši kupci svojom svakodnevnom kupovinom pomažu da obroci stignu do onih kojima znače najviše. Zahvalni smo na povjerenju koje nam godinama pružaju, jer zajedno uspijevamo učiniti stvarne, opipljive promjene u zajednici“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm-a u BiH.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by dm BiH (@dm_bih)

dm Giving Friday: Najljepši modni trend je dobrota

Od 2019. do danas, dm je kroz Giving Friday inicijativu donirao više od 54.000 obroka, u vrijednosti većoj od 258.000 KM – brojke koje potvrđuju da humanost može biti i svakodnevni stil života.

Ovogodišnja donacija će biti realizovana tokom decembra, kada će, uz pripremu i podjelu obroka, u društveno korisnom radu učestvovati i dm zaposlenici, pružajući podršku narodnim kuhinjama i na terenu.

Sa 94 trgovine širom BiH i gotovo 14.000 proizvoda, dm ostaje ne samo predvodnik u beauty i lifestyle segmentu, već i kompanija koja vjeruje u odgovorno poslovanje. A kada se moda, ljepota i humanost udruže – rezultat je stil koji nikad ne izlazi iz trendova.

ljepotaizdravlje.ba

FOTO: DM