Promjene na Facebooku: Jeste li ih već vidjeli i dopadaju li vam se?

by | 11 Maja, 2020

Tokom svoje prošlogodišnje F8 konferencije, Facebook je najavio promjene u sklopu društvene mreže usmjerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.

U martu ove godine, kompanija je predstavila novi dizajn za veći dio svojih korisnika, koji su dobili mogućnost da koriste opcioni taster kako bi se prebacili na novi Facebook izgled. Sada je to “osvježeno web iskustvo” konačno dostupno i svim korisnicima širom svijeta.

Redizajnirani Facebook dobar dio svog dizajna pozajmljuje od mobilne verzije, sa pojednostavljenim barom za navigaciju koji nudi bolji pristup videu, igrama, grupama i prodavnicama.

U tekstu objavljeom na zvaničnom kompanijskom blogu, Facebook takođe tvrdi da će se početna stranica sada brže učitavati, dok će prelazak sa stranice na stranicu teći fluidnije.

U novoj web verziji platforme je sada dostupan i Facebookov tamni mod, koji smanjuje zamaranje očiju tokom pregleda sajta u uslovima slabijeg osvjetljenja.

Moguće je i kreiranje stranica, grupa, događaja, “marketplace” listinga i drugog sadržaja jednostavnim klikom na “+” ikonicu u gornjem navigacionom polju, pored imena profila, Benchmark.

Novo “Facebook web iskustvo” je moguće pokrenuti klikom na padajući meni u starom Facebooku i izborom “Switch to New Facebook” opcije.

Izvor: idjtv.com

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.