Sve haljine s ovogodišnje dodjele nagrada Grammy koje su nas oduševile
Haljine s crvenog tepiha sinoćnje dodjele nagrade Grammy nisu razočarale Poznate muzičke zvijezde su se iskazale i na crvenom tepihu, i to u modno...
Pjevačica je već snimila reklamnu kampanju u kojoj će biti zaštitno lice brenda “Material Girl” čije su dizajnerke Madonna i njena kći Lourdes. Rita Ora potpisala je ugovor vrijedan 500 hiljada funti.
Lourdes već neko vrijeme obožava Ritu i bila je na nekoliko njenih koncerata. Uvjerila je mamu da bi upravo mlada pjevačica bila odlično lice za njihovu kampanju. Rita i Madonna upoznale su se prošle sedmice na Met balu u Njujorku.
“Rita ju je oduševila svojim ponašanjem pa je Madonna pristala na kćerinu ideju”, rekao je izvor te dodao da Rita nije ni trenutka razmišljala hoće li prihvatiti ponudu. Odmah je pristala.
“Nada se da će joj ti biti odskočna daska za veću popularnost u Americi”, rekao je izvor.
Zaštitno lice brenda “Material Girl” bile su i Kelly Osbourne, Georgia May Jagger i Taylor Momsen. Brend je namijenjen tinejdžerima.
Izvor: 24sata.hr