Biserni nokti sada zamjenjuju chrome nokte
Otkako su prvi chrome manikiri preuzeli svijet, mi smo opsjednuti sjajem. Iako tehnički izdanak chrome noktiju, biserni nokti su jednostavno verzij...
„U harmoniji sa čovjekom i prirodom“’, slogan je iza kojeg stoji iskustvo i tradicija duga preko 100 godina, za potpuno prirodnu kozmetiku nazvanu Weleda.
Weleda je Njemačka prirodna kozmetika koja se pri izradi svojih proizvoda oslanja na moć biljaka iz organskog i biodinamičkog uzgoja. Kombinacija ekstakata bilja, finih biljnih ulja i mirisnih komponenti, čini Weleda proizvode privlačnim, ali i izuzetno djelotvornim.
Sve je počelo 1921. godine kao farmaceutska laboratorija, sa sopstvenim vrtom ljekovitog bilja, a danas je Weleda vodeći svjetski proizvođač holističke prirodne kozmetike, kao i lijekova za antropozofsku terapiju.
Sve do današnjeg dana Weleda je ostala dosljedna duhovnim principima svojih osnivača (Rudolf Steiner i Ita Wegman) i njihov snažan uticaj prožima rad čitave kompanije. Weleda već više od jednog vijeka uzgaja i nabavlja biljke koje se koriste za proizvodnju naših kultnih proizvoda na način koji je prihvatljiv za tlo.
Koristeći prirodne metode, održavamo tlo zdravim i bioraznolikim. Zdravo tlo omogućava biljkama bogatim nutrijentima da napreduju – poput nevena i kamilice koje se nalaze u našoj čuvenoj Skin food kremi.
Skin food krema, SUPERFOOD za kožu od glave do pete, prava je hrana za „gladnu“ i umornu kožu kojoj će pružiti osjećaj prijatnosti i mekoće.
S razlogom je višenamjenska, štiti kožu cijelog tijela, koristi se kao maska za umornu kožu jer naglašava blistavost tena, spas je za ispucale i grube dijelove tijela poput laktova i stopala, njeguje ispucale usne i zanoktice, tretira ispucale vrhove kose, te ublažava iritacije kože. Skin food je naša najbolja tajna za ljepotu, koju dijelimo sa korisnicima od 1926. godine.
Weleda ima širok asortiman proizvoda podijeljen u nekoliko linija; proizvodi namjenjeni kompletnoj njezi tijela i lica, proizvodi za njegu trudnica i dojilja kao i vrhunski proizvodi za djecu i bebe. Upravo u ovoj kategoriji beba i djece nalazi se i naš najprodavaniji proizvod, krema koju preporučuju babice širom svijeta, Weleda krema za pelensko područje.
Ove godine Weleda ulazi u misiju „Save Earth’s Skin“. Kao brand održive ljepote, Weleda je u partnerstvu s dobrotvornom organizacijom za regeneraciju tla, DIRT-om i Sustainable Soil Alliance (SSA), kako bi se uhvatili u koštac s krizom s kojom se tlo suočava. Weleda će izdvojiti dodatnih 400.000 eura za projekte usmjerene na tlo širom svijeta.
Zdravlje tla je Weledin prioritet poslovanja, dok je misija:
• Postati prva kompanija za prirodnu kozmetiku, članica UEBT-a, uz Weledinu aktivnu posvećenost etičkom izvoru sirovina i biodiverzitetu.
• Osigurati 50 projekata nabavke pogodnih za tlo širom svijeta, koji daju prioritet regenerativnoj poljoprivredi uz mogućnost povećanja na 60.
• Weledina nova strategija nabavke podržava organski uzgoj sjemena, a novi standard upravljanja poljoprivredom ima za cilj povećati biodinamičke sastojke sa 20% na 40%.
• Novim akcionim planom za biodiverzitet i strategijom sjemena Weleda će postaviti nove standarde za raznolikost u uzgoju ljekovitog bilja.
• Tokom 2022. Weleda će uložiti dodatnih 1% prodaje za zaštitu klime, biodiverzitet i očuvanje tla.
Zajedno možemo pomoći zemlji da se regeneriše i napravi razliku odabirom prirodnih, prijateljskih proizvoda.
GIVEAWAY!
Weleda će dvije čitateljice obradovati Skin food kremom!
Više informacija o darivanju potražite na našem Instagram profilu.
PR