High end moda i ekologija mogu zajedno: Evo koji brendovi su postali ekološki osviješteni
U posljednjih 100 godina smo na planeti napravili više štete nego ikada. Kompletan ekosistem ispašta i planet na jedan način pati. Mnogi su faktori...
Mada smo oduvijek bili fanovi manje upadljive odjeće i modnih dodataka, s kojih ne vrište napadni natpisi i monogrami brendova, u posljednjih godinu dana naše simpatije uspjele su osvojiti majice i kape nezavisnih modnih imena, koje su svoje mjesto pod suncem pronašle zahvaljujući parodijama na račun renomiranih dizajnerskih kuća.
Kada je modna kuća Celine lansirala običnu pamučnu majicu s printom “Celine Paris”, vrijednu 405 dolara, relativno nepoznati brendovi odlučili su da se našale na njen račun.
Dizajner iz Los Anđelesa Brian Lichtenberg, stvorio je biznis na majicima s duhovitim natpisom “Feline Meow”, a imenom kuće Celine poigrao se i njegov londonski kolega Michael Agwunobi, koji je proizveo majice s printom “(Ce)Line Up Bitches”.
Predmetom šale postali su i drugi modni lideri, koji su u Lichtenbergovoj interpretaciji poprimili nova komična imena – Hermes je postao Homies, Burberry je dobio nadimak Burrrr So Icey, a Balmain Paris preimenovan je u Ballin Paris.
Izvor: Life Content