High end moda i ekologija mogu zajedno: Evo koji brendovi su postali ekološki osviješteni
U posljednjih 100 godina smo na planeti napravili više štete nego ikada. Kompletan ekosistem ispašta i planet na jedan način pati. Mnogi su faktori...
Louis Vuitton kreativni direktor, Nicolas Ghesquière, pozvao je Karl Lagerfeld, Cindy Sherman, Frank Gehry, Rei Kawakubo, Christian Louboutin i Marc Newson da za renomiranu modnu kuću kreirati svoju verziju torbe.
“Projekt nazvan ‘The Icon and the Iconoclasts’, ima za cilj da najuspješnije ličnosti iz svijeta mode, arhitekture i dizajna daju svoju verziju kombinacije boja klasičnog zlatnog LV monograma na smeđoj pozadini”, najavili su iz LVMH konglomerata.
Unikatne torbice koje dizajniraju ovi velikani kretaće se od 6000 dolara po komadu, no bez obzira na to modni znalci im već predviđaju veliki uspjeh.
Izvor: ljepota.ba