Labubu: Sve što trebate znati o najčudnijem trendu koji je osvojio svijet

by | 17.07.2025
Labubu

Od stranica bajke do svjetskog hita – evo zašto je Labubu postao globalna opsesija. I pomama za njima ne jenjava…

Jeste li već čuli za Labubu? Ako niste, velika je šansa da ćete uskoro – jer ovaj neobični lik iz bajke zaludio je cijeli svijet. Iako je u početku bio samo ilustrirani karakter, Labubu se munjevito pretvorio u kolekcionarski fenomen. Danas se za njegove nove verzije stoji u redovima – doslovno!

Kako je nastao Labubu?

Labubu je stvoren 2015. godine, iz mašte Kasinga Lunga, hongkonškog umjetnika i ilustratora koji je dio djetinjstva proveo u Nizozemskoj. Lik se prvi put pojavio u njegovoj originalnoj bajci The Monsters (“Čudovišta”), inspirisanoj nordijskim folklorom i njegovim evropskim iskustvom iz djetinjstva.

Karakter Labubuja je sićušan, čudnog izgleda, s dugim šiljatim ušima i oštrim zubima. Uprkos svom jezivom izgledu, on je dobrodušan i znatiželjan – upravo ta kontradikcija ga čini neodoljivim.

“Imam osjećaj da se Labubu razvijao zajedno sa mnom,” izjavio je Lung. “Nekad sam ga doživljavao kao vragolastog i čudnog, a sada ga vidim kao mnogo smirenijeg i prijateljskijeg.”

Šta simbolizira Labubu?

Za mnoge fanove, Labubu simbolizira dječiju radoznalost, individualnost i prihvaćanje različitosti. Iako izgleda čudno, svi ga vole – upravo zato što je drugačiji. Na taj način, Labubu postaje simbol pozitivnog odnosa prema onima koji se razlikuju, bilo izgledom, karakterom ili razmišljanjem.

Zašto je Labubu postao globalni trend?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DRIPS (@romy_talks_fashion)

Prva Labubu figurica proizvedena je u saradnji s hongkonškim kreativnim studijom, ali pravi uspjeh dolazi 2019. kada Kasing Lung potpisuje ekskluzivni ugovor sa kineskim gigantom Pop Mart. Ova kompanija specijalizovana za figurice iznenađenja (blind box toys) pokrenula je Labubu revoluciju u Aziji – a potom i šire.

Labubu je eksplodirao na društvenim mrežama nakon što je Lisa iz K-pop grupe Blackpink, inače i glumica u trećoj sezoni serije Bijeli lotos, objavila fotografiju s Labubu privjeskom. Ta slika je izazvala pravu kupovnu histeriju u Tajlandu – a ostatak svijeta je ubrzo slijedio.

Danas Labubu obožavaju i influenceri, i kolekcionari, pa čak i tajlandska kraljevska porodica i političari. Njegova popularnost ne pokazuje znakove usporavanja.

Koliko košta Labubu figurica?

Kupovina Labubu figurice danas je prava misija. Nove verzije se rasprodaju u roku od nekoliko minuta nakon što se pojave na zvaničnoj Pop Mart online prodavnici.

Cijena standardne figurice se kreće oko 100 KM, ali rjeđi i unikatni primjerci mogu doseći i preko 300 KM, dok se na sekundarnom tržištu nerijetko prodaju po višestruko višim cijenama.

Neki vjeruju da bi Labubu mogao postati vrijedna investicija, poput kultnih igračaka iz 90-ih koje danas dostižu astronomske cijene.

Labubu je više od igračke – on je globalni kulturni fenomen, mješavina umjetnosti, emocije i moderne potrošačke kulture. Njegova popularnost se ne temelji samo na neobičnom izgledu, već i na snažnim simboličnim porukama koje nosi: prihvaćanje različitosti, sloboda izražavanja i čista radoznalost.

Bilo da ste kolekcionar, roditelj ili samo ljubitelj pop-kulture – Labubu vas neće ostaviti ravnodušnim.

ljepotaizdravlje.ba

Narong Rammanee/iStock/Getty Images Plus