Ostvarite povrat novca na online kupovinu uz Mastercard
Korisnici Mastercard kartica mogu do kraja novembra ostvariti povrat novca na online kupovinu do 10 KM kod odabranih trgovaca Korisnici Mastercard...
Predviđa se da će globalno tržište jednokratnih higijenskih proizvoda sa 173,57 milijardi dolara u 2022. narasti na 273,44 milijarde dolara do 2029., uz stopu rasta od 6,7%. Istovremeno, veličina globalnog tržišta proizvoda za čišćenje 2022. iznosila je 106,33 milijarde dolara, a očekivana stopa daljeg rasta projicira se na 4,4%.
No te brojke nikoga ne bi trebale čuditi budući da se radi o proizvodima koji se upotrebljavaju svakodnevno i nužni su u domaćinstvima, zbog čega je ova industrija izuzetno kompetitivna i ulaže znatne napore kako bi osigurala stabilnu potrošačku bazu.
U uistinu velikoj ponudi renomiranih inostranih proizvođača, na bh. tržištu ističe se i jedan regionalni igrač. U samo dvije decenije postojanja, Violeta d.o.o. postala je sinonim za kvalitetu i sastavni dio brojnih domaćinstava. Pristup kreiranja proizvoda za potrošače i njihove potrebe formula je uspjeha koji godinama prati ovaj, sada već mnogima, omiljeni brend. Tako su i u razvoju novog deterdženta za pranje posuđa – koji je upravo ovih dana stigao na police trgovina – potrošači ponovo bili fokus.
Naime, u anketama koje su prethodile razvoju linije istaknuli su da im je u tom procesu najvažnije vrijeme pranja i postojanost pjene, te je na temelju tih naoko jednostavnih zahtjeva nastao ‘Vio’. Prilikom predstavljanja koncepta potrošačima ‘Vio’ je dobio najveće ocjene: 89% ih je navelo da izgleda atraktivno, 86% ocijenilo snažnim i efikasnim, za njih 82% pravi je ekspert za čišćenje, a 80% ga smatra inovativnim brendom. Na tzv. blind testu se čak pokazao jednako kvalitetnim kao i prvi vodeći proizvod na hrvatskom tržištu!
“Zahvaljujući novim, poboljšanim formulama, odnosno većem postotku aktivnih sastojaka koji efikasno uklanjaju masnoću i najtvrdokornije mrlje, pranje suđa postaje jednostavan i brz posao. Pjena mu je 30% snažnija u odnosu na prethodne Violeta proizvode. Dermatološki je testiran, nema umjetnih bojila već samo prirodne sastojke. Šipak, organski badem, lavanda i morska so ili limun i soda bikarbona – sve su to kombinacije koje garantuju učinkovitost. Dizajn bočice je ergonomski, a dolazi u pakovanjima od 450 ml i 900 ml kako bi se zadovoljile potrebe većih i manjih kućanstva”, poručuju iz Violete.
Slogan koji prati lansiranje novog proizvoda ‘Snažan, a nježan’ ima zapravo dvojako značenje koje će biti jasnije svima koji pogledaju njihov novi TV spot – trenutno aktuelan na malim ekranima – u kojem, za razliku od očekivanoga, glavnu ulogu ima muškarac. Naravno, slogan govori o osnovnim karakteristikama proizvoda, ali i aludira na to kako ni takozvanim mačo muškarcima uobičajeni kućanski poslovi nisu ispod časti. Naprotiv, jasno se ističe kako se kućanski poslovi ne bi trebali dijeliti na ženske i muške.
“Pri predstavljanju proizvoda domaćim potrošačima htjeli smo novi, svježiji pristup, odmak od ustaljenih načina prezentacije u kojem žena pere suđe i sretna je jer ima dobar proizvod. Zanemarivanje predrasuda rezultirao je kampanjom u kojoj je glavni lik muškarac. Jer, zašto muškarac ne bi prao suđe?”, kažu u Violeti.
Baš kao što nas je prije 20 godina na prvu osvojila simpatična ‘teta Violeta’ i njeno ‘Čudo jedno’ zbog koje su proizvodi prepoznatljive ljubičaste ambalaže vrlo brzo zauzeli police kuhinja i kupatila u BiH, u Violeti vjeruju i da će muškarac koji sa zadovoljstvom pere suđe ostati zapamćen kao prvi regionalni iskorak u odmaku od tradicionalnih postavki podjele poslova na muške i ženske.
Kako to izgleda, pogledajte OVDJE.
PROMO