Categories Beauty

4 omiljena beauty brenda pripadnica generacije Z

Kada je izbor milenijalaca u pitanju, društvene mreže su apsolutni prozor u svijet u svakom smislu, pa i kada je izbor beauty brendova u pitanju.

Ne postoji nijedna kampanja koja se može mjeriti sa preporukom iz prve ruke, influensera, a beauty trendovima je to postalo kristalno jasno. Upravo ova online reklama plasirala je nekolicinu beauty trendova u žarište interesovanja pripadnika generacije Z, a evo o kojim brendovima je riječ.

#1 Glossier

Emily Weiss, osnivačica portala Into the Gloss, jedan je od pionira novog načina oglašavanja brenda. Glossier je tako postao brend, koji obožavaju korisnici društvenih mreža. Čitajući portal Emily Weiss i njenog beauty tima, korisnici su stekli njihovo povjerenje, počeli su da slijede njihove beauty preporuke, a omiljeni Glossier proizvodi definitivno su im Milk Jelly čistač za lice i Mask Duo set.

#2 Milk Makeup

Riječ je o relativno novom američkom brendu, koji na tržištu postoji tek oko dvije godine, ali je popularnost na društvenim mrežama tolika da se lansiranje svakog novog proizvoda očekuje sa nestrpljenjem. Definitivno najpoznatiji proizvodi su Matcha tonik i multifunkcionalni Blur stik bez ulja i silikona, koji se može koristiti na području obraza, usana, ali i okoloočnoj regiji.

#3 Fenty Beauty

Rihanna je predstavila široku paletu make-up proizvoda, koji odgovaraju svim tonovima kože i predstavila brend za koji su čuli gotovo svi i za kojim je interesovanje na tržištu sve veće i veće.

#4 Kylie Cosmetics

Stvorivši svoj beauty brend najmlađa članica porodice Kardashian-Jenner je postala beauty mogul i to prije svoje dvadesete godine. Ovaj beauty brend trenutno je jedan od najprodavanijih na svijetu, gotovo svaka kolekcija rasproda se u rekornom roku, a najveća pomama vlada naravno za čuvenim lip kitovima.

Izvor: lepotaizdravlje.rs Foto: Instagram @kyliejenner

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *