Sisley: Život pod nadzorom

by | 18 Januara, 2014

Današnja opsesija: biti viđen! Životi dva slavna para, koji su konstantno pod indiskretnim okom modernih medija i obožavaju ih, glavni su likovi u novoj Sisley proljeće/ljeto 2014 kampanji. Postavljena u hedonističkom i blještavom New Yorku, glavne uloge kampanje su modna ikona Julia Restoin Roitfeld, top model Clément Chabernaud, kao i nova lica u modi, Lindsey Wixson i Reuben Ramacher.

SISLEY_SS14_sog_blue

Mladi i slavni, oni su novi idoli, lica koja treba vidjeti, gledati i sanjati o njima. Oni slikaju Sisley svijet: privlačan i neočekivan spoj nježnih osobnosti, sexualnosti i modernosti, te nekonvencionalne hrabrosti. Svijet koji može biti fotografiran, postan, tagovan, tweetan, sharean mnogostruko, te praćen na sisley.com od 16.01.2014.

Nova lica Sisley S7S 2014 kampanje predstavljaju brendovu sexy, urbanu i današnju suštinu, kao i kolekciju označenu modernim krojevima, oblicima, inovativnim materijalima, te neočekivanim tehnikama i detaljima. Životi ovih modernih selebritija su konstanto pod oko ekipe novinara koji objavljuju sve što oni rade.

Poput Johna i Yoko, Micka i Marianne, mladi glumci Sisley S7S 2014 kampanje žive ispred neumornog objektiva Velikog Brata. Svijet pod konstantnim pogledom medija, gladan modnih savjeta, ideja, stilova da kopira, za taj urbani, senzualni, moderni stil bez poštovanja, koji je danas sinonim Sisley kolekcija. Mlade parove slika fotograf Sebastian Faena, mlad i kreativan Argentinac, sa svježim i inovatinim pogledom.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.