Vikend ljubavi u CineStaru uz savršene filmove
Provedi Vikend ljubavi u CineStaru od 11. do 14. feburara uz savršene filmove! Februar ili "mjesec ljubavi", kako ga mnogi od milja zovu, za mno...
Mondelēz International, globalni proizvođač omiljenih potrošačkih brendova, poput Milka čokolade i biskvita, Oreo keksova, Jakobs kafe i Trident gume za žvakanje, u februaru je najavio promjenu rukovodstva u poslovnoj jedinici zaduženoj za tržišta istočnog Jadrana (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Albanija).
Od 1. aprila Peter Jagodič postaje generalni direktor poslovne jedinice EAM. Nakon uspješnog napredovanja u kompaniji Mondelēz International (bivši Kraft Foods), kako u ulozi generalnog direktora za tržište Slovenije, tako i na brojnim odgovornim funkcijama u oblasti prodaje, Peter nastavlja sa radom na realizaciji jasnih ambicija vezanih za razvoj poslovanja kompanije na tržištima EAM.
„Mondelēz International je kompanija koja se razvija i sva tržišta istočnojadranske regije pružaju velike mogućnosti za njen rast. Kao svjetski lideri u proizvodnji konditorskih proizvoda, željeli bismo da našim potrošačima u ovom dijelu svijeta i dalje svakodnevno pružamo male ukusne trenutke zadovoljstva u vidu omiljenih brendova kao što su Milka, Toblerone, ElVita i Barni”, ističe novi generalni direktor Mondeleza EAM.
Poslovna biografija Petera Jagodiča
Neposredno prije imenovanja za generalnog direktora EAM, Peter je obavljao funkciju rukovodioca prodaje za tržište Srbije i Bosne i prokuriste kompanije. Našoj kompaniji se pridružio još 2009. godine, kao menadžer prodaje i direktor za tržište Slovenije. Godine 2014. seli se sa porodicom u Beograd, gdje preuzima kormilo prodaje na tržištu Srbije i Bosne, a oslanjanjem na svoje petnaestogodišnje prodajno i marketinško iskustvo
godinu završava zavidnim finansijskim rezultatima i povećanjem neto prihoda u Srbiji za gotovo 18%, uvodeći sjajne novine, poput lansiranja Crispella u Srbiji, kojim postiže tržišni udio od 21%, odnosno ostvarivanja najvećeg tržišnog udjela keksova u prethodnom periodu od 9,4%. Diplomirao je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Mariboru, Slovenija. Oženjen je i otac dvoje djece. Prije dolaska u Mondelez, devet godina je radio u Henkelu, na brojnim pozicijama u oblasti prodaje i marketinga u različitim državama, a karijeru u toj kompaniji zaokružuje na poziciji direktora prodaje za Sloveniju i Hrvatsku.