Sami sebi kočnica: Greške koje vam uništavaju karijeru (i kako ih izbjeći)
Ne napredujete na poslu? Možda pravite greške koje vam uništavaju karijeru. Provjerite kako da ih prepoznate i ispravite. Nezadovoljstvo nadređeni...

Za najveći broj ljudi, produktivnost je najveća ujutro.
“50 u 90” i odbacivanje liste obveza – ključne su stvari u postizanju produktivnosti.
Stručnjaci su došli do pravila da se najtežih 50 posto obveza obavi u prvih 90 minuta. Ljudi obično rade suprotno, a kad konačno dođu do najtežeg dijela, shvate da više nemaju snage. Nije slučajno izmjereno 90 minuta jer je dokazano da pažnja nestaje nakon intervala od sat i po do dva.
Da biste primijenili ovo pravilo, ne trebate dozvoliti da vam bilo što odvuče pažnju, ni najmanji pogled na telefon, mail, ćaskanje s kolegom koji je upravo ušao u kancelariju.
Kad znamo da smo već odradili najveći i najteži dio posla, popodne ćemo biti opušteniji, a samim tim i produktivniji.
Izvor: wall.hr Foto: Guliver/Getty Images