15 bh. modnih dizajnera predstavilo se s izložbama autorskih kolekcija na najvećem modnom događaju u BiH

by | 8 Decembra, 2023

Ove godine, slaveći Sarajevo kao kreativni grad umjetnosti, mode i kulture, podržavajući nove talente i talente u usponu te održiva i odgovorna poduzeća, 45. sezonsko izdanje po prvi put pokrenula je  VODA LEDA

Tokom ovogodišnjeg izdanja 45. LEDA BH Fashion Week Sarajevo koji je održan u organizaciji Udruženja modnih kreatora BiH i izvršnoj produkciji Abc Models Mgmt Inernational, publika u Sarajevu je imala priliku uživati u bogatom modnom programu I zanimljivim I inovativnim autorskim kolekcijama.

Programski sadržaj tokom tri dana održavanja bio je na nivou svjetskih modnih događaja, a LEDA BH Fashion Week Sarajevo s razlogom je još jednom etiketiran kao najutjecajnija modna manifestacija u BiH i zemljama regiona.

Inače, Abc Models Mgmt International  i BH Fashion Week Sarajevo ove godine slavi 25 godina postojanja tokom kojih je predstavljeno preko 2000 domaćih dizajnera i studenata modnog dizajna, preko 300 inozemnih dizajnera i 900 brendova na 60 gradskih lokacija u Sarajevu, te isto toliko lokacija u Banja Luci, Tuzli i Mostaru na kojima je prisustvovalo preko 400.000 posjetitelja, dok je u organizaciji BH FASHION WEEK-a do sada učestvovalo preko 20.000 ljudi. Realizovano je više od 25 humanitarnih akcija.

Udruženje manekena i modnih kreatora BiH, Abc Models MgmtInernational  i BH Fashion Week Sarajevo izražavaju zahvalnost generalnom sponzoru Voda LEDA, Federalnom ministarstvu kulture i sporta, Hotelu Holiday, Hyundai, Hercegovina vino, brendu Trend, Make up „Crystal Beauty“ by Ajla Čengić, Frizerskom salonu „Fashion“ Sarajevo, Make up artistici Anastasiji Medić, Frizerskom salonu „Irma“, Make up Academy Banja Luka by Tamara Stojanović, Hair by Mirela Barakovac te svim učesnicima, posjetiteljima, medijskim partnerima i sponzorima koji su svojim doprinosom omogućili uspješno održavanje ovogodišnjeg 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo Live & Digital Edition.

Ove godine, DIGITAL EDITION 45. Leda BH Fashion week Sarajevo je donio nove revijalne i video prezentacije koje  publika može pogledati tokom cijele godine na modnoj platformi www.bhfwsa.com a koja nudi jedinstven multimedijalni sadržaj, uključujući intervjue, revijalne i video prezentacije autorskih izložbi dizajnerskih kolekcija i domaćih obrtnika, poduzetnika malih domaćih brendova, highlights-e i trenutke iza scene vrijedne čekanja.

Sve revijalne i video prezentacije kolekcija predstavljenih na 45. Leda BH

Fashion Week Sarajevo, možete pogledati putem DIGITAL EDITION na modnoj platform www.bhfwsa.com /designers / brends / (Watch Again)

LOLITA BLANKA

Banjalučanka Blanka Zgonjanin sa brendom „LOLITA BLANKA“ svečano otvorila 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo.

Nakon više od dvadesetljeća strastvenog plesa izmedju Blanke i mode, brend „Lolita Blanka“ iznjedrio je više od 3500 modnih kreacija. Moda i ona su u čistoj sinergiji, nerazdvojive. U tom dijalogu vječne spirale u materiji svakodnevno utjelovljuje ljubav i ljepotu. S’ lakoćom svakodnevno donosi nove kreacije autentičnog i prepoznatiljivog stila  „Lolita Blanka“.

Ona je: Spoj nespojivog, ali u potpunoj harmoniji energija. Eklektična i fluidna igra rock’ n roll’ glamura i retro romantike, francuskog chica I italijanske ležernosti. Ona je maxy, a sexy, mini a suzdržano provokativna. Hrabra, ali pitoma. „Pomaknuto“ orginalna,  ali svakodnevno nosiva.

MA CHERIE

Ovo je brend gdje se elegancija spaja s praktičnošću, gdje se kvaliteta susreće s stilom, I gdje se svaki komad nosi s ponosom. Iako se prvobitno proslavio po svojim izvanrednim torbama, brend je proširio svoj doseg I na odjevne komade, uključujući jakne I suknje. Dizajnerica iza ovog izuzetnog brenda je Marijana Dukić iz Tomislavgrada, čije kreativno oko I strast prema modi donose svježinu I originalnost u svaku kreaciju. Njezina vizija je spoj klasične elegancije s modernim izričajem, stvarajući komade koji odišu samopouzdanjem i unikatnošću.

Ma Cheri nije samo brend, već i stil života koji se ogleda u svakom komadu koji nosi njihov potpis. Svaka torba, svaka jakna i svaka suknja nosi priču o pažljivom odabiru materijala, preciznoj izradi I neizostavnom elementu – ljubavi prema modi.

IVANA CVRLJE

Glamuroznu kolekciju svečanih haljina i skupocjenih detalja, na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo predstavila je gošća hrvatska dizajnerica iz Sinja, Ivana Cvrlje.

Sa novom kolekcijom ide u “party” sezonu koja nam dolazi. Kroz cijelu kolekciju provlači se raznolikost krojevima i materijalima uz dominaciju ručno izrađenih detalja, aplikacija, perla, kristala I perja. Haljina kao okosnica ženstvenosti i dalje je u centru pažnje, u istom momentu sexy, provokativna a ujedno otmjena i glamurozna.

JETLAG STUDIO by JASMINA ARNAUTOVIĆ

Modna dizajnerica Jasmina Arnautović prepoznatljiva je po svojoj street style estetici. Urban i chick, riječi su kojima opisuje svoje kreacije koje najčešće biraju snažne žene zaljubljenice u modu.

SAMRA TOPIĆ ŠLJIVIĆ

Velika ljubav i najdraži hobi, postali su Samrin biznis i osnovna djelatnost kojom se bavi. Prilikom dizajna i izrade haljinica za djecu, ova dizajnerica iz Tuzle, nastoji da kvalitet, kako materijala tako i njenoga rada bude ono po čemu će je kupci prepoznati. Haljinice koje dizajnira su inspirirane i često vođene ili vezane za neki poseban događaj. Njen brend nosi naziv Asya handmade kids fashion.

LEJLA TABAK ŠILJAK

Sarajevski brend Mothershands je nastao prije 4 godine i registriran je pod nazivom stari tradicionalni zanati „LeMu“. Nastao je iz kćerkine želje da nani i majci vrati osjećaj korisnosti i da im ova priča I njihov rad služe kao art terapija. Tim čine tri generacije, nana (Zakira Begić), mama (Mubera Tabak) i kćerka (Lejla Tabak Šiljak). Do sada su osmislile preko 98 paterna i prodale preko 420 proizvoda.  Nana unosi iskustvo, mama strpljenje i pedantnost, a kćerka kao print dizajner po struci osmišljava paterne, krojeve i kombinira boje. Ono što su kupci najviše prepoznali su uzajamna podrška i ljubav koju njih tri grade jedna prema drugoj.

Inspiraciju pronalaze u pletenoj modi 60-80tih, kombiniraju je sa minimalističkim geometrijskim formama, a inspiraciju za paterne i kombinaciju boja pronalaze u šarama perja mnogobrojnih ptica koje pronalaze u prirodi. Misija im je da pokušaju evoluirati ručno odjevne predmete kako na BH modnoj sceni, tako i šire i biti dio tima koji teži da se ova vrsta izrade odjevnih predmeta svrsta u prepoznatljivu umjetničku formu.

NORA PEHAR

“Jing Jang” je kolekcija koja se rađa iz osjećaja istraživanja i nesigurnosti, pokušavajući otkriti vlastiti identitet kroz modu i stvaranje. Nepovezanost je postala inspiracija koja je pokrenula stvaranje – kombinirajući reciklirane denim materijale s umjetnim tekstilima, istražujući suprotnosti i pokušavajući pronaći sklad unutar raznolikosti. Svaki outfit spaja suprotnosti kako bi se stvorile jedinstvene i skladne odjevne kombinacije. Spajanjem nepravilnih I pravilnih krojnih dijelova koji se nadopunjuju i surađuju ostvaruje se harmonija između suprotnosti koja ujedinjena čini jedinstvo, komplementarnost i sklad. Kolekcija je osobni put prema pronalaženju autentičnosti I istraživanju vlastite kreativnosti.

AMS DESIGN by AMINA VEHABOVIC

Mlada Amina Vehabović iz Gračanice sa svojim brendom AMS DESIGN, u svojim kreacijama kombinira klasiku I žive boje, čime osnažuje ženstvenost, raznolikost i unikatnost. Njena kolekcija simbolično nosi naziv „Oživljeni snovi“, a za inspiraciju stvaranja ovih jedinstvenih modnih kreacija pronašla je u nevjerovatnoj ženi po imenu Samida.

Srednju školu završila kao tekstilni tehničar – modni dizajner.  Praktične vještine je sticala u Olimpovom salonu, što je bilo veliko iskustvo koje joj je pomoglo u daljem učenju i usavršavanju. Od 2016. godine samostalno kreira, konstruira, kroji I šije. Aminina priča je inspirativan primjer mladih talenata koji uspijevaju u spoju strasti, obrazovanja I poduzetničkog duha.

QUALLE SHESIGN by ŠEJLA ČAMPARA

Kako posavska dizajnerica navodi, inspiraciju je našla u suvremenoj poslovnoj ženi koja je ujedno i supruga i majka, ali i žena koja ima uspješnu karijeru. Kolekcija je namijenjena za ženu koja  je spremna za posao, ali i predstavu u vrtiću svoje kćerkice te treningu sina koji je odmah poslije. Dan završava na večeri s prijateljicama. Njena kolekcija je napravljena baš za sve te prilike I protkana je ljubavlju, svi komadi su ručno rađeni.

ETIQUETTE by MELISA HUJIĆ

ETIQUETTE je BH brend iza kojeg stoji modna dizajnerica Melisa Hujić iz Sarajeva, zaljubljenica u modu, koja svojim kreacijama potiče žene da izraze svoju individualnost. Svaka žena treba da od Etiquette komada kreira svoj vlastiti stil načinom na koji ga nosi. Od snažnih krojeva do suptilnih detalja, nova kolekcija pod nazivom “Ritam Žene” inspirirana je bezvremenskom snagom ženskog duha, ženom koja je spremna da zagrli vlastiti stil I nosi ga samouvjereno.

Kvaliteta je obilježje kolekcije ETIQUETTE. Brend snažno slijedi “slow fashion” filozofiju, upotrebom visokokvalitetnih materijala, besprijekornom izradom I pažnjom prema detaljima, osiguravajući da svaki komad ostane u vašem ormaru godinama.

TREEHANA by TIHANA TODIĆ

Osnovna poslovna aktivnost brenda Treehana i modne dizajnerice Tihane Todić iz Banja Luke se vrti oko dizajniranja i prodaje bezvremenske i minimalističke odjeće. Budući da su u industriji više od jedne decenije, njihovo iskustvo i posvećenost ih izdvajaju. U proizvodnji koriste reciklirane materijale, posebno prenamjenjujući ostatke, osiguravajući minimalan otpad. Njihova ključna razlika na tržištu je posvećenost stvaranju odjeće koja ne samo da savršeno pristaje svakom kupcu, već i naglašava jedinstvenost i  udobnost. Dok mnogi brendovi jure za trendovima, u Treehani se fokusiraju na modu koja odražava ličnost svake osobe I ekološki je svjesna. Ne prodaju samo odjeću; promoviraju održiv način života. Nova kolekcija „Timeless Tenderness“ je prvenstveno posvećena djevojkama i ženama koje žele da se vjenčaju u odjeći koja nije svakidašnja za ovaj događaj.

Da se osjećaju udobno, elegantno na poseban način, te da ih nose i kasnije u raznim prilikama i tako iskoriste puni potencijal proizvoda.

INVICTUS

Invictus brand, predstavlja sinonim za besprijekornu elegantnu i sportsku mušku kolekciju! Prepoznatljivost i ugled stvaraju vrhunskim materijalima, profinjenim ukusom i dizajnom te pristupačnim cijenama. Kolekcija Invictus sa naglaskom na muška odijela odražava spoj tradicionalnih I suvremenih trendova. Svaki komad je pažljivo biran i izrađen od vrhunskih materijala kako bi pružio ne samo izuzetan izgled, već i udobnost koja traje. Od klasičnih krojeva do modernih interpretacija, odijela Invictus govore jezikom elegancije i kvalitete.

JANA ART by JANJA STIJEPIĆ

Kolekcija ARS LONGA Janje Stijepić i brend JANA ART kroz video prezentaciju, predstavljena je na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo. Umjetnost je uvijek bila sredstvo izražavanja i oslikavala je uvijek promjene u društvu.  Umjetnik kao individua u ulozi je da reflektira sva pitanja društva i da iznosi sopstveni stav.

Spontano se postavlja pitanje ravnoteže između društveno odgovornih pitanja I onih pitanja koja umjetnik nosi u sebi. Da li je umjetnost potrebna današnjem društvu? Da li umjetnost pokreće pitanja koja ostaju bez odgovora? Da li danas umjetnost mijenja svijet? Da li je potrebna ljepota svijetu?  Da li ljepota može spasiti svijet, kako je govorio Dostojevski? “Ljepota će spasiti ovaj svijet”.

Ars Longa kolekcija predstavlja stav umjetnika i postavlja pitanje na scenu značenja I uloge umjetnosti danas. Neupitna je važnost, zbog toga i jeste naslov kolekcije Ars Longa.

Samo je umjetnost vječna.  Minimalizam je zastupljena u kolekciji, kolorit je definiran u nekoliko boja, dok je kolekcija radjena u materijalima različitih tekstura.

Video:
Abc Team Production
Kamera: Elvir Pandžić
Photo: Sanela Babić
Model: Zana Jukić
Agencija: Abc Models Mgmt int.
Lokacija: Kino Bosna

ZLATARNE ENA

Zlatarne ENA imaju epitet obiteljske firme već 30 godina, garantiraju visok kvalitet zlatnog i srebrenog nakita, a u svojoj ponudi imaju kako burme i vjereničko prstenje, tako i ogrlice i narukvice i ostalo prstenje.  Nekada je to bilo malo, obiteljsko poduzeće, a danas je povećala broj prodajnih mjesta na području Tuzlanskog kantona. Kako se koja generacija uključuje u posao, zlatarna se sve više modernizira I širi, te zadržava visoki kvalitet. Poznata je po unikatnom nakitu. U  bogatoj ponudi Zlatarne Ena, osim zlata I srebra, u ponudi se nalaze muški I ženski satovi, te muške I ženske naočale poznatih svjetskih brendova.  Ukoliko ste u potrazi za izuzetno lijepim I unikatnim poklonom, u Zlatarnama Ena sigurno ćete ga pronaći!

Video:
Abc Team Production
Kamera: Elvir Pandžić
Photo: Sanela Babić
Modeli: Ines Jovanović, Teodora Glišić, Hana Beganović
Agencija: Abc Models Mgmt int.
Make up: Adi Hasić
Lokacija: Hotel Bosmal Arjaan by Rotana Sarajevo

MEMENTOGIRL DESIGN by TATJANA BEHO

Sarajevska umjetnica I dizajnerica Tatjana Beho sa brendom „MEMENTOGIRL DESIGN” svečano zatvorila 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo

Kao što Strayed kaže, teške žene su „ambiciozne i odvažne, pustolovne i emotivne, pametne i prkosne, nepopravljive i neobične, odlučne i opake“. One žele da udovolje sebi, koliko i onima oko njih. Ne kažu da, samo zato što se to od njih očekuje. „Teška žena“ još jedan feministički vizuelni osvrt na dominantan narativ društva u kom je subjekt i objekt izrazito rodno određen, pri čemu muškarci imaju status subjekta većinu vremena, a žene su izuzetno objektivizirane.

MemenTo kolekcija „Difficult Woman“ rekonstruira I kreira, na sebi svojstven duhovit I kritičan način, novu samosvjesnu heroinu, koju prikazuje kroz njen individualni I eklektični život u kojem ona živi bez pitanja I traženja shvatanja I odobravanja okoline. „The Future is Woman“

Sarajevska umjetnica i dizajnerica Tatjana Beho, koristi ovu vrstu medija za komunikaciju s društvom o temama koje je interesuju. MemenTo ideja prelazi iz inspiracije nekom temom u realizaciju kroz umjetnički likovni koncept komuniciranja u karikaturnom prenaglašenom liku ženskog “stereotipa suvremene ljepote”, koji izrazom na licu I frazom u tekstu stvara memento (crticu, trenutak u vremenu). MemenTo Girl je feministkinja, buntovnica i punk dama.

ALLURE BY LEA

Interesantnu kolekciju neobičnih krojeva na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo predstavila je Sarajka Aida Suljić sa brendom „ALLURE BY LEA“. Vizija Allure branda je proizvodnja odjeće neobičnih krojeva u kojoj će se žene osjećati ugodno I biti ispunjene snagom i samopouzdanjem. Svaki komad odjeće Allure je pažljivo osmišljen i dizajniran s ljubavlju kako bi se svaka žena koja ga nosi osjećala posebno i ženstveno.

U kolekciji Allure by Lea, svako može pronaći nešto za sebe, dizajn je jedinstven za sve prilike,  ali je i svakodnevno nosiv. Žele kupcima pružiti visok nivo vrijednosti, kroz kvalitetan domaći proizvod I pristupačne cijene, te visok nivo usluge. Odabirom Allure proizvoda kupci znaju da mogu računati na kvalitet, udobnost i moderan dizajn.

DRAGANA TODOROVIC

Svoju prvu digitalnu kolekciju na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo predstavila je Dragana Todorović iz Banja Luke, koja je vlasnica @dt.fashionstudio, modnog studia za digitalnu transformaciju odjeće. Aktivno se bavi digitalnom modom i Metaverse-om. Njena prva digitalna kolekcija “Extraterr” je prezentirana na Digital Fashion Week NYC. Učestvovala je u takmičenju Fashioning Masculinities organiziranom od strane artisant.io i Jenny Metaverse DAO.

Učestvovala je kao “pure digital designer” na Digital Fashion Week NYC ove godine kao i na Lagos FW.  Njene kreacije su inspirirane arhitekturom, metal muzikom, gotikom ili horortematikom.

MAJA KNEZ

Kolekcija “A AS ACTIVISM” derventske dizajnerice Maje Knez – Birmančević govori o promjenama u društvu, o pojedincu koji sam mijenja svoju stvarnost ne čekajući druge da to učine za njega.

Odjeća ima za cilj da predstavi vizuelno promjenu na samom odjevnom predmetu kroz promjenu u formi, materijalu, teksturi i boji, kroz transformaciju modela. Cilj je da pojedinac pokretima otvara i zatvara odredjeni model kao asocijaciju na promjenu. Jedna od inspiracija su i Omladinske Radne Akcije koje su bile značajne u prošlim vremenima i koje predstavljaju jedan od primjera kako udruživanjem i jakom voljom mogu da nastanu promjene.

Prisjetimo se, aktivizam je nenasilna borba za podizanje svijesti I riješavanje određenih problema u društvu, cilj je da kroz različite aktivnosti unaprijedi stanje, podigne svijest, zaštiti. Uloga aktivizma je važna u današnjem vremenu čak možda važnija nego ranije. Kolekcija se transformira prelazom iz pasivnog u aktivno stanje, budjenjem iz sopstvenih granica sivila I stvaranje neke nove stvarnosti, sopstvenog svetionika koji motivira i  budi druge u cilju bolje I ljepše stvarnosti za nas same ali i za ljude oko nas.

Video:
Kamera: Daniel Toader
Model: Milica Stojilković
Hair style: Beauty studio
Make up: Jana Škobić
Photoshooting:
Modeli: Milica Stojilković i Anja Jovanović
Hair style: Beauty studio
Make up: Jana Škobić
Photo: Senja Vild

 

ljepotaizdravlje.ba

PROMO