Vježbe za tonirane i vitke noge koje možete izvoditi kod kuće

by | 16 Aprila, 2024

Iako se mišići ne grade u jednom danu, to ne znači da odličan trening ne može dati trenutnu definiciju

Izvođenjem određenih vježbi potiskujete krv da brzo kola tijelom i mišićima, što čini da istrenirani mišići iskoče i istaknu se na dobar način.

Noge zahtjevaju malo više truda tokom vježbanja, i ove mišiće ne smijete da ignorišete. Ako se bojite da ćete zato trebati raditi vrlo naporne i složene treninge, odmah ćemo vas razuvjeriti: dovoljna je tek jedna vježba. Otkrit ćemo kako to funkcionira i kako do vitkih nogu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Pamela Reif (@pamela_rf)

Izometrijske vježbe suprotne su dinamičnim vježbama i pogodne su želite li tonirane, ali vretenaste i vitke noge. Tajna vitkih nogu leži u jačanju dugih mišića. Za razliku od konvencionalnih vježbi, na ovom treningu radite s vlastitom težinom te od svojih mišića tražite da idu do krajnjih granica.

Dok tradicionalni trening snage maksimizira volumen nogu, potrebna vam je samo jedna vježba kako bi dočarale vitke noge. Pozitivna nuspojava: vježba oblikuje noge i stražnjicu u jednom.

Kako se izvodi vježba?

Stanite uspravno, a potom raširite noge nešto šire od širine ramena. Stopala neka budu okrenuta prema van. Sada se polako spustite u čučanj koliko možete, trup treba ostati ravan (uspravan) i napet, vrat i glava također (gledajte prema naprijed). Pogledajte video tutorijal u nastavku.

 

 

ljepotaizdravlje.ba

Instagram

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.