Počela dm kampanja MI volimo sunce

by | 14 Augusta, 2018

S ciljem osvješćivanja javnosti o značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži kao i pravilne zaštite od sunca te adekvatnog korištenja sredstava za zaštitu, kompanija dm provodi kampanju MI volimo sunce. Od 13.8. do 17.8., na platou ispred BBI-a u Sarajevu, u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici posjetioci će moći obaviti besplatne dermatološke preglede, saznati tip kože te se educirati na koji način je pravilno zaštititi.

Također, imat će priliku testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca. dm ljetna kućica u Sarajevu bit će otvorena dvokratno, od 9 do 11 sati te od 17 do 20 sati, a preglede i savjetovanja obavljat će dr. Vesna Stanojević, dermatovenerolog. Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) najčešći oblik maligniteta u svijetu je karcinom kože te je čak 1/3 svih dijagnosticiranih karcinoma upravo karcinom kože. Posljednjih nekoliko decenija povećava se broj oboljelih od ove zloćudne bolesti te se godišnje ustanovi između 2 do 3 miliona karcinoma kože. Od najzloćudnijeg oblika, melanoma, u svijetu oboli 132.000 ljudi. Najčešće se karcinom kože pojavljuje na licu, vratu, leđima i ekstremitetima, odnosno površinama koje su
češće izložene sunčevim UVA i UVB zrakama. Osim pregleda i savjetovanja, u okviru ove kampanje, dm će građanima poklanjati i edukativne materijale o proizvodima namijenjenim pravilnoj zaštiti kože tokom izlaganja suncu kao i njezi kože nakon sunčanja.

Interes građana za besplatne dermatološke preglede je veliki, što pokazuju rezultati posjete dm ljetne kućice u Banja Luci i Mostaru, gdje je u protekle dvije sedmice pregledana 471 osoba različitih uzrasta.

Tekst i foto: PR

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.