Categories Ishrana i dijete

5 pravila za efikasno skidanje viška kilograma

Izbacite ugljene hidrate i šećere, nemojte jesti pred spavanje… To su samo neka od dobro poznatih pravila za mršavljenje uz pomoć kojih pokušavamo izaći na kraj sa viškom kilograma. Međutim, postoje i neka “tajna” pravila koja nutricionisti često ne dijele sa nama, a koja još efikasnije pomažu borbu sa viškom kilograma.

Donosimo vam 5 pravila za još efikasnije mršavljenje, koja možda do sad niste znali:

1. Ne smijete izbaciti sve ugljene hidrate iz ishrane

Kada se odlučite da izbacite hljeb i tijesta iz ishrane, kako bi smršali, nerijetko zaboravite da postoje i jednostavni ugljeni hidrati, koji nam ne smetaju pri gubitku kilograma, a potrebni su našem organizmu. Iz ishrane ne smijete izbaciti mahunarke, rižu, mada birajte integralnu, pa čak je i crni hljeb bogat sjemenkama poželjan, naravno ukoliko imate mjeru i povremeno pojedete jedno parče. Ugljeni hidrati daju vam osjećaj sitosti, i zato je bitno da ih uključujete u svoju ishranu, jer će vam pomoći u borbi protiv viška kilograma.

2. Ne morate brinuti ako jedete prije spavanja

Ne morate se brinuti ukoliko jedete prije spavanja, jer naš metabolizam radi tokom cijelog dana, ali je bitno da obratite pažnju i izaberete namirnice koje su kvalitetne i neće sputati proces mršanja i sagorijevanja kalorija. Dakle, dozvoljeno je jesti prije spavanja, ukoliko jedete kvalitetne namirnice u manjim količinama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *