Avonova kampanja Hello Green Tomorrow: Prikupljeno 2 miliona dolara u 2012. godini

by | 4 Juna, 2013

OD POKRETANJA KAMPANJE 2010. PRIKUPLJENO JE UKUPNO 5,5 MILIONA DOLARA DONIRANIH ORGANIZACIJAMA THE NATURE CONSERVANCY I WORLD WILDLIFE FUND ZA SPREČAVANJE KRČENJA ŠUMA U BRAZILU I INDONEZIJI.

Avon je objavio kako je u okviru globalne kampanje Hello Green Tomoorrow prikupio 5,5 miliona dolara od pokretanja 2010. godine, uključujući 2 miliona dolara prikupljenih 2012. godine. Sredstva su donirana organizacijama The Nature Conservancy (TNC) i World Wildlife Fund (WWF) koje se zalažu za borbu protiv krčenja šuma u Brazilu i Indoneziji, zemljama koje su prepoznate kao najkritičnije tačke krčenja šuma u svijetu.

Sredstva u okviru kampanje Hello Green Tomorrow prikupljaju se prodajom posebnih proizvoda u više od 50 zemalja preko Avon Članova Kluba, svojevrsne Avonove „zelene vojske“ koja pomaže u borbi protiv krčenja šuma. Avon je donirao ovaj prihod za obnovu Atlantske šume u Brazilu u partnerstvu s TNC-om te za pošumljavanje tropskih šuma u Indoneziji što se ostvaruje u suradnji s WWF-om. Spomenute su šume među najugroženijima na svijetu, a važne su za ublažavanje klimatskih promjena, poticanje biološke raznolikosti te zdravlje i ekonomsko blagostanje miliona ljudi.

Craig Kirkpatrick, direktor WWF-a za područje Bornea i Sumatre, ističe: „Šume u Indoneziji najbrže nestaju te ostavljaju zajednicu bez izvora prihoda i staništa za specifične vrste poput orangutana i tigrova. Zahvaljujući velikodušnoj podršci Avona, radimo na obnavljanju tih šuma. S lokalnim zajednicama pošumljavamo indonezijski arhipelag te stvaramo staništa za ugrožene vrste, štitimo zalihe vode za sela i tako unapređujemo uslove života stanovnika“.

WWF-ov program za rehabilitaciju šuma opsežna je petogodišnja strategija fokusirana na pošumljavanje te nadgledanje i održavanje sadnica. Prema WWF-u, Avonova predanost ovom programu pomaže obnovi područja u Indoneziji, ali i stvaranju radnih mjesta u lokalnim zajednicama. Od 2012. do 2018. godine, WWF će podržati sadnju, održavanje i nadgledanje 148,200 stabala (370,5 ha) na pet prioritetnih lokacija širom Indonezije za koje je procijenjeno da će apsorbirati 6,224,400 kg (6,224.4 tona) CO2 kroz sljedećih deset godina.

Joe Keenan, potpredsjednik i direktor TNC-a za Latinsku Ameriku, navodi: „Sredstva prikupljena putem Avonove kampanje Hello Green Tomorrow omogućila su pošumljavanje brazilske Atlantske šume s preko tri miliona stabala te stvaranje novih radnih mjesta u lokalnim zajednicama. Oduševljeni smo uspjehom programa i radujemo se nastavku ove saradnje“.

Kako Keenan objašnjava, kroz zalaganje za obnovu jedne od najugroženijih i biološki najraznolikijih kišnih šuma – Atlantske šume – Avonovo djelovanje ima pozitivan utjecaj u Brazilu, ali i globalno. Sredstva prikupljena u okviru kampanje Hello Green Tomorrow omogućuju TNC-u i partnerima sadnju i zaštitu više od 2,5 miliona stabala na trima ključnim lokacijama u Brazilu: u Espirito Santu te općinama Anhembi i Porto Feliz. Također, obnova Atlantske šume izravno utiče na kvalitetu vodnih resursa za 60% stanovnika Brazila, uključujući one u većini velikih gradova. Atlantska šuma ključna je za regulaciju klimatskih uslova u cijelom svijetu.

Avon ima jedinstvenu mogućnost uključivanja i mobiliziranja ljudi, što uz zalaganje za pošumljavanje ugroženih područja pokazuju i pitanja raka dojke te nasilja u porodici. Tod Arbogast, Avonov potpredsjednik za održivost i korporativnu odgovornost, naglašava: „Avon je predan zalaganju za sprečavanje krčenja šuma. Šume su pluća cijele Zemlje i ključne su za opstanak cijelog ekosistema. Opseg i doseg Avonove mreže širom svijeta, zajedno sa stručnjacima iz WWF-a i TNC-a, pružaju kampanji Hello Green Tomorrow veliku snagu u borbi protiv krčenja šuma.“

Kampanja Hello Green Tomorrow nastavlja s prikupljanjem sredstava širom svijeta i u 2013. godini.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.