Allure: Najpopularniji estetski zahvati u 2022 su…

by | 17 Marta, 2022
najpopularniji estetski zahvati

Najpopularniji estetski zahvati u 2022, prema pisanju magazina Allure,  predstavljeni su u nastavku…

Pandemijski boom plastične hirurgije i dalje traje, ako je vjerovati hirurzima. Prema istraživanjima iz 2020. godine, samo je u SAD potrošeno 9 milijardi dolara na raznorazne zahvate, a izgleda da ovaj trend neće skoro izaći iz mode.

I u koraku s vremenom, mijenja se i način pristupa estetskoj hirurgiji, a šta će, kada je uljepšavanje u pitanju, biti popularno ove godine, otkrivamo vam u nastavku.

Najpopularniji estetski zahvati u 2022.

Zahvati na licu

I 2020. i 2021. godine bile su od ključnog značaja kada je plastična hirurgija lica u pitanju. Uprkos pauzama, usljed globalnog karantina, tri od pet plastičnih zahvata upravo su rađena na licu u protekle dvije godine.

Pročitajte i… Šta i kada odabrati za pomlađivanje – dermalne filere ili botox?

“Konturisanje tijela”

Pored promjena na licu (hijaluron, botox i sl.) veoma su popularne i promjene na tijelu. A najpopularniji zahvat je svakako liposukcija. Kako navode doktori, ljudi su, nakon pandemije, ponovo počeli da oblače uske pantalone i farmerke i shvatili su da su se udebljali. Stoga, liposukcija i drugi vidovi promjene tijela biće aktuelni i tokom 2022.

Ear Pinning

Otoplastika, odnosno ear pinning, se tradicionalno obavlja na srednjoškolskoj djeci, kada se uši u potpunosti formiraju. Ali u posljednje vreme, korektivne operacije ušiju počeli su da rade i odrasli ljudi.

Sve više muškaraca na operacijskom stolu

Ono što je očigledno jeste da se o plastičnim zahvatima sve više priča i to više i nije neka tabu tema. A ovom trendu priključili su se i muškarci. Najčešće operacije kod pripadnika jačeg pola jeste ginekomastija, odnosno uklanjanje tkiva dojki. Uz to, sve više muškaraca odlučuje se i na botox, kažu najnovija istraživanja.

Pročitajte i… Znate li kako zapravo izgleda filer za usne?

Društvene mreže i dalje utiču na pacijente

Zahvaljujući globalnom karantinu, ljudi su imali i više vremena, koje su, najčešće, trošili pretražujući društvene mreže. Stoga smo postali i “hipersvjesni” svog tijela i lica, te smo počeli i više pažnje da obraćamo na eventualne mane. A zbog sadržaja na društvenim mrežama, ljudi su počeli i da se sve više upoređuju s zvijezdama i influenserima, zaboravljajući činjenicu da su te fotografije prerađene i “provučene” kroz filtere.

Tekst originalno objavljen na lepotaizdravlje.rs

ljepotaizdravlje.ba

YakobchukOlena / iStock via Getty Images Plus

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.