Fitness vježbe za koje ne morate mrdnuti s kauča!

by | 7 Septembra, 2022

Vjerovatno je svima prva asocijacija na kauč sjedenje uz hrpu gricalica i omiljeni film, no jeste li znali da možete ostati fit i kod kuće, a da ne mrdnete s kauča.

Kako? U nastavku smo pronašli vježbe uz koje ćete, ukoliko budete redovni u ponavljanjima, ostati fit u toplini svog doma.

Pozdrav kauču

Ovdje morate podići gornji dio tijela s kauča, ali s nogama ste još uvijek na svom omiljenom komadu namještaja. Dakle, lezite na leđa, a glava je također na podu. Desna noga je savijena, a stopalo je na kauču. Lijeva noga je ispružena u vis. Ruke stavite uz tijelo. Napnite trup i stražnjicu te podigni zdjelicu u vis tako da tijelo bude ravno. Potom spustite zdjelicu, ali ne skroz do poda. Ponovite sve 15 puta pa promijenite nogu.

Trening tricepsa na kauču

Sjednite na ćošak kauča te se poduprite rukama pored stražnjice. Ispružite noge. Podignite zdjelicu i stražnjicu sa kauča. Dobro napnite trup. Potom se spustite sa stražnjicom prema podu tako da laktove savijete do 90 stepeni. Noge neka ostanu mirne i ispružene. Potom se opet podignite. Pazite da radi gornji dio ruku. Pokušajte napraviti 15 ponavljanja.

Pročitajte i… Kako se vratiti vježbanju nakon povratka s godišnjeg odmora?

Filmski plank

Želite vježbati, a istovremeno gledati omiljenu seriju? To nije problem. Jednostavno lezite bočno na kauč, poduprite se na podlakticu i stopalo donje noge te napravite bočni plank. Pomičite samo svoju zdjelicu bočno prema dolje, a onda opet gore. Ponovite 15 puta pa promijenite stranu.

Žedna lastavica

Kod ove vježbe može vam pomoći piće koje imate uz kauč. Sjednite uspravno, a noge neka budu pod pravim uglom na podu. Potom u svaku ruku uzmite bocu te ispruži postrance ruke, a ramena malo spustite pri tome. Potom podignite ruke iznad glave tako da se boce dotaknu pa ih opet spustite. Napravi 15 ponavljanja.

 

ljepotaizdravlje.ba

shironosov / iStock / Getty Images Plus

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.