Categories Fitness

IGNORIŠITE FITNESS IZAZOVE – samo jedan će vam PROMIJENITI ŽIVOT!!! (2. dio)

Kraj godine je vrijeme donošenja novogodišnjih rezolucija, vrijeme kada odlučujemo da ćemo u narednoj godini biti bolje, zdravije… A početak decembra je vrijeme kada počinjemo razmišljati i o tome kako ćemo izgledati za novogodišnje praznike, pitati se hoćemo li moći “ući” u onu prelijepu haljinu, i (kada u glavi odzvoni ono neizbježno “vjerovatno ne”) odlučujemo da počnemo trenirati, vježbati. Ako vam se ove misli vrte po glavi, otkrićemo vam razloge zbog kojih ne trebate da se upuštate u gore navedene (i slične) kratkotrajne fitness izazove.

Juče smo vam, u prvom dijelu ove teme pisali, o tome zašto fitness izazovi ne daju rezultate…

Ako ste propustili tekst…

IGNORIŠITE FITNESS IZAZOVE – samo jedan će vam PROMIJENITI ŽIVOT!!!

Danas vam otkrivamo još  tri važne činjenice!

#5 Promovišu ideju da jedna vježba može dovesti do vašeg cilja

Živimo u vremenu instant-rješenja. Pritiskom jednog dugmeta dobijemo ovo, jednim pozivom dobijemo ono, pa zašto ne i jednom vježbom doći do ravnog stomaka ili do čvrste guze. Na žalost, naše tijelo ne funkcioniše tako. Više mišićnih skupina, više različitih kretnji koje svakodnevno izvodimo, jednostavno traže trening koji će biti raznovrstan, a ne jednovrstan.

#6 Fokusirani su na “šta?” (treba uraditi)

Nije nikakva novost da pogrešno izvedena vježba može da nanese više štete nego koristi. Drugim riječima, mnogo je važno “kako” izvodimo vježbe koje izvodimo. Važna je tehnika, važna je forma. Sa druge strane, kratkotrajni fitness izazovi u pravilu nisu fokusirani na to “kako” se izvodi neka vježba. Radije, fokusirani su na “šta” treba uraditi. Stavljanjem akcenta na “šta”, umjesto na “kako”, kratkotrajni fitness izazovi predstavljaju potencijalnu opasnost za vaše zdravlje.

#7 Traže kontinuirano povećanje opterećenja

Na kraju, kratkotrajni fitness izazovi su koncipirani tako da se unutar 30 dana (ili koliko već dugo traje izazov) primjenjuje kontinuirano povećanje opterećenja (broja ponavljanja, vremena trajanja opterećenja i slično). Nikome, pa vjerovatno ni vama, nije preporučeno da kontinuirano povećava opterećenje, kojem izlažete svoje tijelo, jer to može dovesti do ozbiljnih povreda i dugoročnih zdravstvenih problema.

Pročitajte i… Treningom do zdravlja – male tajne velikih majstora funkcionalnog treninga

Koji je to LJ&Z najbolji fitness izazov za 2019. godinu?

Ukratko, realizacijom nekog kratkotrajnog fitness izazova nećete ostvariti svoje ciljeve, niti ćete promijeniti svoj životni stil. Ukoliko želite korigovati svoju tjelesnu težinu, zaista imati ravan stomak, čvrstu i zategnutu stražnjicu, fino oblikovane ruke i noge, graciozan hod, elegantnu pojavu, imajte u vidu da vi zaslužujete i trebate program treninga koji je vama, vašem trenutnom stanju i vašim potrebama prilagođen. Samo tako ćete doći do željenog cilja.

Stoga imamo najbolji fitness izazov za vas u 2019. Odaberite fitness studio, teretanu ili trening centar, konsultujte se sa stručnom osobom (uskoro ćemo pisati kako ćete znati da li razgovarate sa stručnom osobom – trenerom, ili ne), razgovarajte o vašim ciljevima i zajedno definišite program treninga za cijelo tijelo. Pokušajte tokom cijele godine (52 sedmice) otići na trening 2x sedmično. Evidentirajte svoje rezultate (uključujući i fotografije “prije” i “poslije”), pišite nam o svojim iskustvima, a mi ćemo o onima sa najboljim rezultatima pisati i objavljivati.

U saradnji s autorima ovih tekstova, stručnjacima iz Pro-Fit Health. Strength & Conditioning, Sarajevo sutra ćemo vam darovati i vrijedan poklon!

***Zato još jednom, dobro pročitajte tekstove o fitness izazovima jer ćemo jednog/jednu od vas nagraditi vrijednim poklonom – uslov će biti da odgovorite na jedno pitanje!

Pro-Fit Health. Strength & Conditioning, Sarajevo pratite i na Instagramu

Foto: Guliver/Getty Images

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *