Categories Vodič do zdravlja

Kako ono što jedete utiče na vašu vaginu… I na njen miris!

Kod zdrave vagine je pH vrijednost kisela, što je štiti od pojave raznih infekcija i održava vlažnost, ali se tokom ciklusa vrijednosti takođe mijenjaju. Osim prirodnih faktora, prirodnu ravnotežu u vagini možete i sami poremetiti.

Hrana koju jedete može biti jedan od faktora pormećene ravnoteže u vagini, što pak može uticati i na njen miris (pa i “okus”), smatra dr Mary Rosser, ginekolog iz Medicinskog centra u Njujorku te dodaje kako pojedini začini; luk, bijeli luk, crveno meso, mlijeko, šparoge, brokula i alkohol može da poremeti njenu prirodnu ravnotežu.

Voće i voćni sokovi su uvijek dobar izbor, ali što god da jedete, posljedice će biti prisutne samo nekoliko dana.

Ako želite paziti na ishranu kako ne biste poremetili ravnotežu vagine, dr Rosser preporučuje puno voća i povrća, integralne žitarice te puno vode. Ako volite jogurt, možete da ga priuštites sebi: ” Jogurt koji sadrži probiotike može biti od pomoći u održavanju optimalne kiselosti vagine”.

Za kraj savjetuje damama kako bi trebale izbaciti slatke proizvode iz ishrane jer povišen šećer u krvi može stvoriti plodno tlo za gljivične infekcije.

Foto: Thinkstock Izvor: ordinacija.vecernji.hr

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *