Savjeti fitness instruktorice za pravilno vježbanje i ishranu

mar 11, 2021 Fitness

Fintess zvijezda Chloe Ting (sa 18,4 miliona pratilaca na YouTube-u) na svom kanalu dijeli efikasne vježbe za izražene trbušnjake, kao i savjete o zdravoj ishrani!

Chloe dijeli tajne svoje savršene figure pješčanog sata, a za te treninge potrebno je samo 10 minuta. Inače, ova 34-godišnjakinja je nekada radila kao statističarka u korporaciji, ali je brzo napustila posao i u 29. godini pokrenula YouTube kanal.

Pet godina kasnije, ona ima 18,4 miliona prartilaca na YouTube-u i dodatnih 3,2 miliona Instagram pratilaca koji gledaju njene video zapise sa vježbanja, koji sadrže savjete za učvršćivanje svakog dijela tijela. U nedavnom videu, australijska influenserka podijelila je svoj omiljeni trening za stomak koji se sastoji od 16 vježbi od 30 sekundi sa pet, odnosno 10 sekundi odmora.

Vježbe uključuju dasku sa fokusom na stezanje kukova, “makaze”, bočne trbušnjake, “bicikl” i slično.

“Ovaj brzi trening od 10 minuta za stomak može da vam pomogne da lakše napravite trbušnjake. Sve što vam treba je ovih 16 vježbi”, rekla je Chloe na YouTube-u.

Fitness zvijezda započinje svoj trening vježbom koja se obično naziva “100”, a koja zahtjeva da sedite u položaju “visokog čamca” (lezite na pod i podignite ruke i noge i dijagonalno nagore) sa jezgrom i leđima neutralan položaj. Kada to učinite, dodaje da samo treba da idete gore-dolje rukama, vodeći računa da leđa budu neutralna kako ne biste povrijedili donji dio leđa.

“Ova vježba može da bude izazovna, ali samo nastavite i bićete nagrađeni”, rekla je.

Chloe je takođe pokazala gledaocima šta jede tokom dana. Iako su zdravi, mnogi obroci sadrže prženu hranu, što dokazuje da ne treba biti pretjerano oprezan da biste postigli tijelo iz snova. Za doručak na tavi prži jaja, špinat i pečeni krompir začinjen solju, biberom i čilijem.

“Morate da imate ravnotežu ugljenih hidrata, masti i proteina, a krompir je zaista sjajan izvor ugljenih hidrata”, kaže influenserka.

Za jutarnju užinu jede “patbings”, korejski ledeni desert napravljen od isjeckanog voća, a to su obično dinje i kondenzovano mlijeko.

“Ima prilično malo kalorija, a hranljiva vlakna dobićete iz voća”, rekla je.

Njen omiljeni ručak su krofne od tikvica sa nemasnim proteinima poput piletine, dok je za večeru obično velika činija tofu salate sa miješanim povrćem kao što su brokula i paprika.

Njen dnevni plan obroka prikupio je čak milion pregleda otkako ga je postavila na YouTube, a pratioici su je pohvalili što promoviše uravnoteženu ishranu.

“Ono što volim kod nje je to što, kada govori o zdravoj ishrani, ne bježi od hrane kao što su krompir i puter”, napisala je jedna žena.

superzena.b92.net

Instagram @chloe_t

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.