Imamo brz i učinkovit kućni trening koji možete obaviti ujutru prije posla

by | 24 Januara, 2024

U današnjem ubrzanom načinu života, sve veći broj ljudi traži načine kako poboljšati svoju fizičku aktivnost

Većina nas suočava se s raznim izazovima, kao što su nedostatak vremena i motivacije, koji nas sprječavaju da redovno posjećujemo teretane. Upravo iz tih razloga sve više ljudi se okreće alternativnim metodama vježbanja koje mogu izvoditi u vlastitom domu, kako bi postigli svoje fitness ciljeve.

U nastavku vam donosimo plan treninga za cijelo tijelo. Trening za cijelo tijelo omogućuje da aktivirate sve mišićne skupine, što znači da će te raditi na jačanju cijelog svog tijela u samo jednom treningu. Evo primjera jednostavnog i učinkovitog treninga koji možete izvoditi bez dodatne opreme.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Lottie Murphy Tingman (@lottiemurphy_)

Trening započinje s kratkim zagrijavanjem od 5 do 10 minuta. Počnite brzim hodanjem ili laganim trčanjem u mjestu kako bi zagrijali mišiće.

Čučnjevi

Stanite uspravno s nogama u širini ramena. Spuštajte se kao da idete u sjedeći položaj, gurajući bokove nazad te se zatim uspravite. Napravite tri seta s 14 do 20 ponavljanja.

Sklekovi

Lezite ravno na pod sa dlanovima u širini ramena. Podignite tijelo s poda te se spustite kontrolirano. Ponovite u tri seta s 8 do 12 ponavljanja.

Plank

Poduprite se na podlakticama i nožnim prstima, održavajući tijelo ravno kao daska. Ponovite tri puta i držit 30 do 45 sekundi.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Lottie Murphy Tingman (@lottiemurphy_)

Leg raises

Lezite na leđa s rukama ispod stražnjice. Podignite ravno noge prema gore, a onda spustite kontrolirano prema podu, ne dodirujući ga. Ponovite u tri seta s 12 do 15 ponavljanja.

Mountain climbers

Stanite u položaj skleka, a zatim izmjenjujte noge prema prsima kao da trčite u mjestu. Naprvite 3 seta od 20 do 30 sekundi.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Lottie Murphy Tingman (@lottiemurphy_)

Nakon treninga, posvetite 5 do 10 minuta za istezanje svih mišićnih skupina kako biste smanjili napetost i opustili svoje mišiće.

20-minutni trening koji sagorijeva više kalorija od trčanja

ljepotaizdravlje.ba

Instagram

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.